7 Haziran 2019 Cuma

LALELER | SULUBOYA





suluboya laleler


Suluboyayı yapabilmek için öncelikle anlamak gerekiyor sanırım.
Çünkü fırçayı kağıda uygularken bile birçok farklı tekniğin olduğunu keşfediyorsunuz.
Renkleri birbiri ile karıştırıp rengarenk kapıları aralıyorsunuz.
Bu da suluboyayı hem eğlenceli hem de keyifli kılıyor.
Suluboya yapmaya karar verdiğimden beri ya yapraklar yapıyorum ya da çiçekler.
Çiçekleri çok sevdiğimden olsa gerek vazgeçemiyorum onları suluboya ile yapmaktan. Bugün de farklı bir şey denedim. 
Laleler.
Önce renkleri karıştırdım. Sonra en büyük fırçamı aldım ve lalelerin başlarını boyayarak yaptım. Ardından saplarını ince fırçamla kağıdıma çizdim. Ve olmazsa olmaz yeşilin her tonundaki yapraklarım. Sanırım en çok yaprak yapmayı seviyorum.🌿

Yaparken kısa bir videoya da aldım. Düzenleyip paylaşacağım en kısa zamanda onu da.
Sağlıcakla kal sevgili okur!




6 yorum:

  1. Elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş. Ben de çok severim suluboya karakalem sanatsal çalışmaları insana huzur veriyor yapması. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, huzur verici hobilerden. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Okulda çocuklara pek kullandırmıyorum yoksa yerler batıyor düşüp kayacaklar diye korkuyorum..
    Dökmeden yapabilseler çok iyi ama..
    Artık ilerleyen yaşlarda yapsınlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar çok döküyor maalesef. Ben de yaptırıyorum sınıfta ama bireysel ders verdiğim için çok zor olmuyor. Kalabalık daha farklı oluyordur.

      Sil
  3. ne güzel şeyler yapıyon seeeen :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER