5 Haziran 2019 Çarşamba

MUTLU ÇARŞAMBA






Sıcak ve kavurucu bir çarşamba günüydü. 
Bugünümüz Bursa’da geçti. Canım Bursa, yeşil şehir.💚
Anneanne ve dede ziyareti yaptık. Hem hasret giderdik hem de temiz havanın ve Bursa’nın güzelliğinin keyfini çıkardım. 


Anneannemin baklavasından yedim. Canım anneannem, her bayramda baklava açar kendi elleriyle. Onun baklavasını ve yaptığı keteleri çocukluğumdan beri çok severim. 
Bugün bahçeden meyve de topladım. 
Dalından meyve koparıp yemeyeli epey zaman geçmişti. 
Çok güzel kuş sesleri vardı bahçede. Bir süre gözlerimi kapayıp sadece kuş seslerini dinleyesim geldi. Çok huzurlu bir atmosferdi, yeşilliklerin içerisinde. 
Hatta küçük bir ses kaydı da yaptım. 
Sonradan dinlerim diye.. Şu sıralar doğadaki sesleri kaydetmeyi kafaya taktım. Yağmur sesi, rüzgar sesi, dalga sesi, kuş sesi... Sonrasında ne olur bilmiyorum ama aklıma geldikçe açıp dinlemek mutluluk veriyor bana.. 
Huzurlu ve güzel bir gündü. 



9 yorum:

  1. Benide alabilirsin yanına gerçekten 😊🌸Bursa görmek istediğim yerlerden biridir 😊 keyfini çıkar canım Sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Yarın dostlar ile bursa göl yazı da olacağım
    Misafir gezmeler bitti

    YanıtlaSil
  3. Sevindim güzel olduğuna. :) Ben de anneannemlerdeydim bugün misafirlerle geçti ben pek iş yapmadım ama olsun. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben birazcık yoruldum bu bayram da ama güzeldi yine dee. :)

      Sil
  4. bütün sölediklerin çok tatlıııı :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER