26 Haziran 2019 Çarşamba

YOUTH




youth tayvan dizisi


Youth, Tayvan dizisi.
26 bölümden oluşuyor. Age Of Youth isimli Kore dizisinin Tayvan versiyonu. 

5 üniversite öğrencisinin hayatını ele alıyor. Yaşamdaki zorluklar, güzellikler, sırlar dizide ön planda. Dizinin ana temasına bakacak olursak eğer, buna arkadaşlık diyebiliriz.
Farklı karakterlere sahip bu beş kızın aynı çatı altında birbirlerine uyum sağlama süreçleri gösteriliyor.
Dizide, Kore versiyonundaki aynı sahneleri ve yeni eklenen replikleri izliyoruz. Youth, tıpkı Age Of Youth kadar sevimli ve sempatik. Özellikle karakterler çok güzel bürünmüş rollerine. Dizi, orjinaline sadık kalınarak çekilmiş. Dizideki her kızın üzerinden gösteriliyor bölümler. Yani her bölümde tek bir karakterin üzerine yoğunlaşıp onun yaşamını ele alıyor. Gün içerisinde yaşadıkları, arkadaşlık ilişkileri, üniversite hayatı, karakterinden kesitler gibi.

Kimi zaman güldüren kimi zaman hüzünlendiren bölümler var. Şirin, hoş bir Tayvan gençlik draması.



7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben pek izlemem ama karşıma çıkınca bir bakayım dedim derken ilerleyen bölümleri de izlerken buldum kendimi. :)

      Sil
  2. aaaa age of youth izledim. bu nasıl yaniiii eğlenceli muuu :)

    YanıtlaSil
  3. Age Of Youth'ı deliler gibi özlüyorum keşke üçüncü sezon gelse ^^ şimdi bunu da aşırı derece de izlemek istedim , o değil de fotoğraflarına bakarak kim kim nasıl da anlaşılıyor :D

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER