26 Nisan 2021 Pazartesi

Baharın Gelişi

 




Sevgili okurum,
Yazmayalı epey bir zaman olmuş. Günler o kadar hızlı geçiyor ki... Takvim yapraklarını saymayı bırakalı çok oldu. Günün ritmine ve temposuna ayak uydurmaya çalışıyorum. Hafta içleri iş yerinin yoğunluğu derken hafta sonları da karantina ile evlere kapanmacayla geçiyor zaman. Karantina demişken, o kadar çok benimsedim ki artık eski günler ne zaman geri gelir sorusuna yanıt aramayı durdurdum.

Baharı evlere kapanırken geçirmek benim için biraz yürek burkan bir durum. Sıcak havaların insanı olmadığım için yaz aylarını iple çektiğim pek söylenemez. Ben de hafta içleri boşluklarımda mümkün oldukça yürüyüşlere çıkıyorum. Gökyüzünü seyrediyorum, sokak hayvanlarını seviyorum. Parklardaki kasımpatılarını, papatyaları, sokak kenarlarına dikilmiş ağaçların çiçeklerini seyre dalıyorum. Gün içerisindeki bu yürüyüşler evlere kapandığımız günlerin telafisi gibi oluyor.

Sevgili okur,
Güneşli günler demişken baharın gelişi en çok da bitkilerimi sevindirdi. Günün farklı dilimlerinde güneş gören sukulentlerim güzelce büyümeye devam ediyorlar. Yakın bir zamanda gelişimlerini seninle de paylaşmak istiyorum.

Birkaç haftadır Suç ve Ceza romanını okumaktayım. Çok eskiden kitabın ince versiyonlarından birini okumuştum. Bu sefer okuduğum kitap orijinal versiyonunundan bir çeviri. Olaylar yavaş ilerlese de kitap şimdilik iyi gidiyor. Her gün yaklaşık olarak 50 sayfa kitap okumaya gayret ediyorum. 


Günler hızlı geçiyorken insanı mutlu eden, huzurlu hissettiren ufak tefek uğraşlar bulması da kişinin kendisinde başlıyor. 

Sevgili okur, mutlu akşamlar!

                                                
                                                https://www.youtube.com/watch?v=tXV7dfvSefo


4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. doğaçeşnicisi,
      Teşekkür ederim, sana da mutlu akşamlar. :)

      Sil
  2. hımm iyisin yani, tımams :) bahar müziği de güzelmiş :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER