23 Kasım 2023 Perşembe

From

 


From, ABD 2022.

Amerika Birleşik Devletleri’nin farklı bölgelerinde yaşayan insanların yaptıkları seyahatlar sonucunda gizemli bir şekilde mahsur kalacakları bir kasabaya yollarının düşmesiyle insanların, korku dolu bir hayatta kalma mücadelesine dönüşen yaşamlarını izliyoruz.

Buraya gelen insanların esrarengiz kasabaya yollarının neden düştüğüyle ilgili hiçbir fikirleri yoktur. Kasabada güneşin batmasıyla insanların yaşadıkları evlere girmeleri ve kapı pencere açmamaları gerekmektedir. Çünkü havanın kararmasıyla kasabanın etrafında çevrili olan ormanda yaşayan insan görünümlü gizemli yaratıklar, kasaba sakinlerinin zihinlerini ele geçirip onları ölümle cezalandırmaktadır. 

Her gün aynı döngünün içinde yaşamaya maruz kalan bu insanlar ne yapacaklarını, nasıl hayatta kalıp gerçek yuvalarına döneceklerinin bir yolunu bulmaya çalışırlar. Ancak kasaba sakinlerinin bu merakı ve eve dönme çabası ormanda yaşayan yaratıkları ve gizemli kasabayı fazlasıyla rahatsız eder. Böylelikle ağır bedeller ödenmeye başlanır.

Dizi, yayınlandığı yıldan bu yana çok beğenilmiş ve ilgiyle takip edilmiş. Zaten her bölüm, bir sonraki bölümü bir an önce izleme isteği oluşturuyor. Dizi, 2 sezon 10’ar bölümden oluşuyor. Bilimkurgu, korku türdeki dizinin üçüncü sezonunun da geleceği söyleniyor.

20 yorum:

  1. Güzel ve merak uyandırıcı o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay Bn,
      Bu yılın en harika dizisi olabilir benim için. O kadar iyiydi ki hiç bitmesin istedim ama dizinin iki sezonunu da bir haftada bitirdim. :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      Dizinin merak uyandıran, sürükleyici bir konusu var. Tavsiye ederim. :)

      Sil
  3. Öğretmenler günün kutlu olsun, çok sevdiğimiz öğretmenimiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buraneros,
      Öğretmenler günümü kutladığınız için çok teşekkür ederim, beni mutlu ettiniz. :)

      Sil
  4. Bu tarz diziler daha çok eskiden çekiliyordu sanki. Son yıllarda hiç bu tip bir diziye rastlamamıştım, hepsi benzerdi. Bu yüzden diziyi izlemek istedim çünkü bu tip konuları severim. Öneri için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay,
      Evett, bu dizi gibi bir dizi vardı. Adı da Lost olacaktı dizinin. From’da da aynı Lost’taki gibi bir gizem havası var. Diziyi öyle çok sevdim ki 3.sezonu merakla bekliyorum. Rica ederim. :)

      Sil
  5. Bu arada öğretmenler günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay,
      Çok teşekkür ediyorum Sevgili İlkay. :)
      Senin de öğretmenler günün kutlu olsun. :)

      Sil
  6. Bu tarz konuları severim de dizi olarak izleyesim yok, film olsa bakardım sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Düşününce, dizinin konusundan iyi bir film de olurmuş. :)

      Sil
  7. hımms iyimiş olabiler, amerikan dizilerini izlemiyom ya bıktım onlardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Bu aralar ben de Kore dizilerine karşı öyleyim. :)

      Sil
  8. Öğretmenler gününüz kutlu olsun.. Dilerim mesleğinizin hakkını verirsiniz çünkü çok zor ve erdemli bir meslek insan inşaa etmeyi herkes başaramıyor size başarılar dilerim :)
    Beni geren film izleyemiyorum hayat zaten çok geriyor ama izlenesi bir film olduğu tanıtımınızdan belli emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuzluk ve Ötesi,
      Güzel dileğiniz ve tebriğiniz için çok teşekkür ediyorum, mutlu oldum. :)
      Hayatta gerici şeyler ne yazık ki yaşanıyor. Size de hak veriyorum.
      Teşekkür ederim yorumunuz için. :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      Harika bir dizi. Şimdiden üçüncü sezonu merakla bekliyorum. Tavsiye ederim. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER