1 Ocak 2020 Çarşamba

Salda Gölü | Burdur






Salda Gölü, Türkiye'nin Malidivler'i olarak bilinmekte. Burdur'un Yeşilova ilçesinde yer alan, etrafı kayalıklarla çevrili ve kapalı havza olma özelliği taşıyan Salda Gölü'nü ziyaret etme planını Antalya gezime eklemiştim. Ve bunu gerçekleştirdim.


Salga Gölü haberlerde, sosyal medya platformlarında oldukça yoğun ilgiye maruz kalan son zamanların popülerleşen ve gün geçtikçe de ünleneceğini düşündüğüm yerlerden biri.
Salda Gölü'ne vardığımda etraf çok sessiz ve sakindi. Ben orayı ziyaret ettiğimde aylardan kasımdı. Sonbahar ayı olduğundan dolayı pek kimse yoktu. Açıkçası böyle sessiz sakin olmasını pek bir sevdim. Orada tanıştığım bir kadın buranın yaz aylarında oldukça kalabalık olduğunu söyledi. 

Çevreyi biraz gezinince kamp alanlarına rastladım. İnsanlar çadırlarıyla gelip burada kamp yapıyorlardı. 


Daha sonra biraz gölün kenarında yürüyüş yaptım. Sonra oturdum. Gökyüzünün maviliğini izlerken kıyıya vuran suyun sesine kulak verdim.




Havası, ortamı, manzarası çok güzeldi. Eğer kamp yapma imkanınız varsa birkaç gece burada konaklayıp hem gün doğumuna  hem de gün batımına burada eşlik etme şansını elde etmiş olursunuz. 




9 yorum:

  1. Suyun yeşilliğin olduğu her yer çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. görmediim, not aldım, baharda olabileeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidersin sen de inşallah. Baharda da güzel olur orası. ^-^

      Sil
  3. Ben de ilk gittiğimde sakin sayılırdı yeni yeni duyulduğu zamanlardı fakat ikinci gidişimde sanki herkes akın etmişti ve çok kalabalıktı... Böyle doğal güzelliklerin bozulmaması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın daha çok kalabalık oluyormuş. Ben gittiğimde insan yoktu. :)

      Sil
  4. Henüz Salda Gölü'nü görmedim. Turistleşeceğine ve nedense zarar göreceğini düşünüyorum çünkü kıymet bilmiyoruz. Yeni bloğumu keşfettiniz mi? https://ispanyolcafilmler.blogspot.com/

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER