5 Ocak 2020 Pazar

2019 OKUDUKLARIM






Bu yıl 2019'da okuduğumdan daha da çok okumak istiyorum.
Evet, yazıma böyle başlamak istedim. Bunu biraz da kendime söz vermek gibi düşündüm aslında. 

Geçen yılın son ayları çok yoğundu benim için. Gerçi şu sıralar pek yoğun değilim demem de doğru olmaz. 😊 Hayatın telaşesine, yorgunluğuna ve yoruculuğuna rağmen kitaplarımdan da vazgeçemiyorum. Bir şeyler okumadan, yazmadan duramıyorum. Okumayı, yazmak kadar çok seviyorum. 

Bugün geçen yıl okuduğum kitapları şöyle bir gözden geçirdim. Ve ortaya böyle bir liste çıktı. Dilerim bu yıl, geçen yıldan daha çok okuduğum bir yıl olur.


1. Dr. Jekyll ile Bay Hyde - Robert Louis Stevensen

2.Genç Werther'in Acıları - Goethe

3.Gazap Üzümleri - John Steinbeck

4.Kötü Saatte - Gabriel Garcia Marquez

5.Bahçe - Marguerite Duras

6.Küçük Kara Balık - Samed Behrengi

7.3:01 - Simon Kernick

8.Yabancı - Albert Camus

9.Deniz Duası - Khaled Hosseini

10.Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu - Stefan Zweig

11.Kağıt Ev - Carlos Maria Dominguez

12.Lüzumsuz Adam - Sait Faik Abasıyanık

13.Lyon'da Düğün - Stefan Zweig

14.Bir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat - Stefan Zweig

15.İskemlede Beş Ceset - Agatha Christie

16.Bir Yaz Akşamı On Buçukta - Marguerite Duras

17.Fahrenheit 451 - Ray Bradbury

18.Şairi Öldürdüler - Onur Bayrak

19.Tongue Fu - Sam Horn

20.Hastalık Hastası - Moliere

21.Hasretinden Prangalar Eskittim - Ahmet Arif

22.Çavdar Tarlasında Çocuklar - J. D. Salinger

23.İki Kız Kardeş - Edith Wharton

24.Herkesleşme - Tunç İlkman

25.Alaycı Öyküler - Adnan Özyalçıner

26.Northanger Manastırı - Jane Austen

27.Veronika Ölmek İstiyor - Paulo Coelho

28.Hayvan Çiftliği - George Orwell

29.Yalnızlık Paylaşılmaz - Özdemir Asaf

30.Sarı Duvar Kağıdı - Charlotte Perkins Gilman

31.George Dandin veya Bir Koca Nasıl Rezil Edilir - Moliere

32.Sineklerin Tanrısı - William Golding

33.Altıncı Koğuş - Anton Çehov

34. Jane Eyre - Charlotte Bronte




19 yorum:

  1. Liste şampiyonlar ligi gibi 🤭 çoğunu okumadım ama listemdeler. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı,
      Şampiyonlar ligi, tebessüm ettim buna. :)

      Sil
  2. e güzel liste amaa. kağıt evi not aldım :) bi de sadako var sende görüp okuycağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Kağıt Ev ve Sadako, ikisi de güzel kitaplardı. :)

      Sil
  3. Bende daha fazla okumak istiyorum canım ama sende güzel okumuşsun bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplıüı,
      İnşallah verimli bir yıl olur her ikimiz için de. :)

      Sil
  4. Ne güzel kitaplar bunlar. Okumak da yazmak da insanı yeniliyor bence. Dilerim dileğiniz geçek olur. Bu sene bol bol kaliteli kitaplar okursunuz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur,
      Okumak ve yazmak, ikisi de vazgeçilmez bir tutku benim için. Güzel dileklerin için teşekkürler. :)

      Sil
  5. tebrikler liste çok güzelmiş.Darısı 2020'nin başına....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatmauzmez.blog,
      Evett, darısı bu yılın başına bakalım. :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Buzlar Kraliçesi,
      Hemen hemen geçen yıl okuduğum kitapların hepsini beğenmiştim. Listede yer alanları tavsiye edebilirim. :)

      Sil
  7. Çok iyi bir liste okumak isteyip de okumadığım birçok kitabı da gördüm içlerinde 😂😂 2020 de de umarım böyle güzel liste çıkar hatta daha güzeli. ☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel,
      Teşekkürler, inşallah bol bol okuduğumuz bir yıl olur. :)

      Sil
  8. Okuduklarını görünce imrendimmm ne güzel çokça okuyorsun :))

    YanıtlaSil
  9. gif ne kadar güzel!! gazap üzümleri benimde uzun zamandır okumak istediğiiiiiim bir kitap.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER