11 Ocak 2020 Cumartesi

LILA





Lila, 2014 Arjantin kısa film.

''Düşünceleriniz hayatınızı şekillendirir.'' cümlesinin doğruluğunu on dakikalık kısa filme başarıyla yansıtılan Lila'da izliyoruz.
Lila, etrafındaki insanları gözlemlemeyi seven biridir. Onlara bakarak kendi hayal gücüyle birtakım düşüncelere dalar ve bunu çizmiş olduğu resimlerine yansıtır.

Kısa filmde Lila isimli genç bir kız hayalleriyle neşe ve umut doludur. Elindeki resim defteri ve boya kalemleri ile gerçek yaşamdaki insanları gözlemleyerek hayal dünyasında buluşturarak onları resimlerine yansıtır.

On dakikaya sığdırılan bu kısa filmde insana birçok farklı mesaj verilmekte. Hayatımızdaki olumsuzlukları güzelliğe çevirmenin bizim elimizde olduğunu vurgular nitelikte. Uluslararası film festivallerinde pek çok ödüle layık görülmüş. Bu filmi tebessüm ederek izleyeceksiniz.






13 yorum:

  1. Yarın kahvaltı sırasında izlenilecek not alındı ✅👌🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem,
      İzledin mii? :)
      Ben çok beğenmiştim izlerken. ^-^

      Sil
  2. Yiaaa çok güzel ve hoş bir kısa filmdi. Ben de geçenlerde bir blogda görüp izlemiştim. Kesinlikle düşüncü yapılarımız tüm hayatımızı değitirir. :) Bence herkes izlemeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'nın Dünyasından,
      Çok tatlı, sempatik bir filmdi. Verdiği mesajlardan iyi. :)

      Sil
  3. Çok merak ettim. Kısa film izlemek isteyip de bulamayanlardanım bu çok iyi oldu en kısa zamanda izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakura,
      Umut ve neşe dolu anlamlı bir kısa film. Vaktin olunca izlemelisinn. :)

      Sil
  4. ayy, ilkay yazmıştı, yazın izlemiştim, nefis nefis yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Eveet, İlkay'ın blogunda okumuştum not almıştım sonra da. Aklıma geldi ve izleyeyim dedim. :)
      Ben de beğendim. :)

      Sil
  5. bu kısa filmi 2 yıl önce falan izlemiştim. saçımı bu kız gibi kestirmek için can atsamda cesaret edememiştim.

    YanıtlaSil
  6. İlkay Özgür,
    Senin tavsiyen üzerine izledim, çok da beğendim. Teşekkür ederim. :)
    Bu aralar kısa filmler araştırıyorum. İçlerinden güzel olanları seçip izliyorum. ^-^

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER