25 Ocak 2020 Cumartesi

Brunei 'den Kartpostal ve Magnet | POSTCROSSING







Güneydoğu Asya'da Borneo adasında bulunan Brunei isimli ülkeden küçük bir postam var. Bu postanın içerisinde ise kartpostal ve bir de magnet bulunmakta.

Brunei, Brunei Darü's-Selam yani Brunei Barış Ülkesi Devleti olarak bilinmekteymiş. Açıkçası bu ülkeden ilk defa bir kartpostala ve magnete sahip olmaktayım.

Ülkenin tek komşusu Malezya'dır. Ve resmi dili de Malayca imiş.
Kartpostalın üzerinde yer alan resimde Jame Asr Hassanil Bolkiah Camiisi.
Bu camii ülkenin iki ulusal camiisinden birisi. Camiinin temeli 1988 yılında atılmış ve 1992 yılında tamamlanmış.

Brunei'de yer alan camii, görkemli ve göz kamaştırıcı kubbesi ve minareleri ile ziyaretçilerini etkisi altına alıyor.

Brunei’den gelen bu güzel kartpostal ve magnet için teşekkür ederim. 
Kartpostallar bizlere daha önce tatmadığımız duyguları, keşfedilmeyi bekleyen düşünceleri bulmamıza vesile oluyor.

Ve yine bir kartpostal başka bir ülkenin kültürünü, dilini, bilmediğimiz güzelliklerini öğrenme fırsatını sunuyor. 

İyi ki kartpostallaşmak var!

7 yorum:

  1. Sizin bu mektup-kartpostal yazılarınızı okumak bana gelmiş gibi mutlu ediyor beniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'nın Dünyasından,
      Bunu duyduğuma çok sevindim. ^-^

      Sil
  2. bruneiden bir mektup arkadaşım olmuştu çok zor bulmuştum.Sonra en yakın arkadaşıma gelen mektuplara bakınnca benimle arkadaş olan kız onunlada arkadaş olmuş kendimi aldatılmış gibi hissetmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Yaa. :')
      Buna benzer bir durumu ben de yaşamıştım çok eskiden. Seni anlayabiliyorum. :)

      Sil
  3. İlkay Özgür,
    Olsuun benim de haberim yoktu ve böylelikle fikir sahibi edinmiş olduk. :)

    YanıtlaSil
  4. ay ne güzeel. çok uzakta deseneee :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER