23 Ocak 2020 Perşembe

Güzel Haberlerim Var





Sevgili okur,
Günlerden perşembe.
Benim için bu gün, özlemle ve merakla beklediğim bir gündü.
Kız kardeşim geçen yılın son aylarına doğru Erasmus için Macaristan'a gitmişti. Yaklaşık dört ay kadar süren bu ayrılık nihayet bugün son buldu.

Geçen bu süreçte anladım ki kişinin, sevdiği insanlardan ayrı kalması ne zormuş. Çok şükür ki sağ salim kavuştuk birbirimize. Sanırım kız kardeşime çok bağlıyım. Çünkü benim için bir kardeşten de fazlası o. Bazen bir dost, bazen bir sırdaş bazense bir arkadaş.

Erasmus serüveninde iyisiyle kötüsüyle bir sürü anı biriktirdi. 
Gittiği günden beri her hafta görüntülü veya sesli arama yapmış olsak da yüz yüze konuşup anlatacak o kadar çok şey birikmiş ki.

Dün akşam ise öğrencim M.'nin annesi telefonuma bir resim gönderdi. 
Bu fotoğraf karesinde öğrencim M. elindeki Teşekkür Belgesiyle sınıf öğretmeninin yanında kocaman gülümsemesi ile birlikte poz vermişti. Velimin bu güzel fotoğraf karesini benimle de paylaşmış olmasına çok sevindiğimi belirttim ve öğrencimi tebrik ettim. Canım öğrencim ise bu Teşekkür Belgesini benim sayemde aldığını söylemiş. O kadar mutlu oldum ki, bu mutlu edici cümleler yüzümde bir tebessüme sebep oldu. 

İnşallah mesleğimi icra ettiğim süre boyunca daha nice çocuğun kalbinde yer edinirim.
Huzurlu akşamlar!

18 yorum:

  1. Kardeşinize kavuşmanız ne güzel. İnsan ailesinden kopamıyor kolay kolay 😞 Öğrenciniz de sizi bu kadar sevmesi ne güzel. Umarım benim de böyle beni seven öğrencilerim olur 🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonac'nın Dünyasından,
      Allah iyi insanları yanımızdan eksik etmesin inşallah. :)

      Sil
  2. Ay ne güzel kardeşin gelmiş hoşgelmiş. Umarım çok daha güzel yerlerde görmek nasip olur canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      Teşekkür ederimm. Amin inşallah. :)

      Sil
  3. ben de kız kardeşlerim ile çok bağlıyım sizi çok iyi anlıyorum. allah bir daha ayırmasın inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. kız kardeşler birbirlerinin en iyi arkadaşıdırlar.Kardeşine kavuşmana çok sevindim.Velinin sana böyle fotograf atması minnet göstermesi gerçekten çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      İyi kalpli ve iyi düşünceli insanlar yanımızda hep var olsun inşallah. Teşekkür ederim yorumun için. :)

      Sil
  5. heeey iki haber deeee çok mutluluk vericiiiii :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel duygular bunlar😊Gözünüz aydıınnn ve tebrik ederimmm🤗

    YanıtlaSil
  7. Kavuşmanıza sevindiim :)) İki güzel haber bir arada :))

    YanıtlaSil
  8. Kardes candir :) aynen ve sirdastir, kavusmaniza sevindim

    YanıtlaSil
  9. İlkay Özgür,
    Bazen anlaşmazlıklar da olmuyor değil ancak kısa sürüyor neyse ki. :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba
    Blog yazan öğretmene pek denk gelmiyorum. (Ya da yeterince blog gezmiyorum) Ben de bir öğretmenim ve yazının sonundaki mutluluğunuz ve meslek aşkınız çok hoşuma gitti. Heyecanınızı kaybetmemeniz dileğiyle...

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER