2 Ocak 2020 Perşembe

Crash Landing on You





Crash Landing on You, Güney Kore 2019.
Başrollerde adından söz ettiren dizilerde görmeye alışkın olduğumuz başarılı aktörlerden Hyun Bin yer almakta.

Dizinin konusu klişeleşmiş Kore dizilerinden biraz farklı. Dizi, Güney Koreli bir kadın ile Kuzey Koreli bir adamın yollarının kesişmesini konu alıyor.

Yoon Se Ri, kendi ülkesinde yani Güney Kore'de işinde başarılı olan ve başarılarıyla adından sıkça söz ettiren bir kadındır. Bir gün işi gereği anlaşmış olduğu bir firmanın ürün denemesini yapar. Bu deneme ise yamaç paraşütü uçmak olacaktır. Se Ri, hesaba katılmayan ve aniden değişen hava koşulları sebebi ile fırtınaya kapılır. Gözlerini açtığında ise kendisini Kuzey Kore topraklarında bulur. 

Hyun Bin, Kuzey Koreli bir subaydır. Se Ri ile bir görev sırasında karşılaşır. İlk başta ne yapacağını bilemeyen Hyun Bin, Se Ri'yi  kendi ülkesine güvenli bir şekilde gitmesine kadar onu saklamaya karar verir. 

Dizinin konusu gerçekten çok başarılı ve gerçekçi bir şekilde yansıtılmış. Kuzey Kore ile ilgili bir belgesel izlemiştim. Bu dizide de Kuzey Kore'deki yaşamın gerçekçiliği o kadar iyi yansıtılmış ki. Dizi 16 bölümden oluşuyor ve romantik-komedi türünde.

6 yorum:

  1. yılın ilk dizisi diyosuuun. hem de romcom. konu da güzel. pekii, aldım listeyeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett, bu aralar baya uzak kaldım dizilerden filmlerden. :')

      Sil
  2. Çok sık görüyorum bu aralar. İzlemek şart oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Descendants of the sun'u izlediysen eğer bunu da seversin bence. :)

      Sil
  3. Bu dizi listemde ama henüz başlayamadım ve çok merak ediyorum. Dizi izlemeye dönebilirsem ilk bununla başlayacağım, net :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela,
      Dizininin konusu harika. Oyuncular da çok iyi. Bence bu yılın en çok ses getiren Kore dizilerinden biri olacak. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER