7 Ocak 2020 Salı

Kore'ye Ulaşan Mektup





Sevgili okur,
İki gündür neredeyse aralıksız yağmur yağıyor şehrimde. 
Yağmura bir yandan da rüzgar sesi eşlik ediyor. 
Bu yağan yağmurlar beklenen karın habercisi olabilirler mi?


Bugün Koreli arkadaşımdan beni mutlu edecek bir mesaj aldım.
Yaklaşık iki aydır mektup arkadaşım için göndermiş olduğum paketin ulaşmasını dört gözle bekliyordum. Paketi ilk gönderdiğimde postacıdan kaynaklı bir talihsizlik yaşamıştım. Ancak postane yapılan yanlışlığı kabul edince paketim tekrar Güney Kore yolcusu olmuştu.

Sabahın erken saatlerinde Koreli arkadaşım paketin ona ulaştığına dair mesaj atmış. İşte güne bu güzel haberle başladım sevgili okur.

Mektup arkadaşlığının bana kattığı en iyi şeylerden biri de farklı kültürlerle tanışmak oldu. Hayata aynı bakış açısından bakmasak da aynı dili konuşmasak da mektuplar, saygı ve sevgi çerçevesi içerisinde bir dostluk bağı kurma görevini üstlendi.

Şu zamana kadar birçok mektup arkadaşına sahip oldum. Kimi kısa süreli sürdü birkaç kereliğine kimi ise tek taraflı yani sadece benim mektup göndermiş olmamla kaldı. Her ne olursa olsun bunların hepsi bir tecrübe bu yolda. Buna rağmen mektuplaşmak, uzun süreli mektup arkadaşları kazandırdı bana. 

Şimdi biraz kitabımı alıp kitap okuyacağım. 
Bir yandan da yağan yağmur sesini dinleyeceğim. 
Huzurlu geceler!






15 yorum:

  1. Yağmur ve uğultu sesleri... Şu an için biraz kesildi sanki :) Keşke kar gelse arkasından. Mektubunun ulaşmış olmasına çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakura,
      Birkaç gündür güneş tekrar yüzünü gösterdi. Ama yağmurun yağması da iyi oldu. Ben de karın gelmesini dört gözle bekliyorumm. *-*

      Sil
  2. Eskişehir'de de bir gün kar yağdı ertesi gün yağmur. Şimdi yine kar yağıyor. Keşke daha fazla yağsa. Paketinin ulaşmasına sevindim tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      Burada henüz kar yok. Ama buz gibi bir hava var. :)
      Evet, çok şükür ulaştıı. ^-^

      Sil
  3. Okurken heyecanlandım, karşı tarafa ulaşmasına ise sevindim. Yeni bloğumu ziyaret ettiniz mi? https://ispanyolcafilmler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüşü Olmayan Orman,
      Teşekkürler. Blogunuzu ziyaret edeceğim.

      Sil
  4. Koreli mektup arkadaşı kulağa çok hoş geliyor. Bende birkaç kere mektuplaştım ama devamlılığı benden kaynaklı olmadı. Bir şeyleri düzene soktuktan sonra sanırım tekrar deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gonca'nın Dünyasından,
      Benim de bir sürü mektup arkadaşım oldu. İki tanesi ile uzun bir dostluk kurduk. :) Bence mektuplaşmak çok güzel. Dilerim tekrar başlarsın. ^-^

      Sil
  5. güzel fotiii :) ay uçuyordu yaa istanbul hihi :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel şeyler göndermişsin öyle :)) Fırtına çok kötüydü gerçekten ve o günlerde sınavlarım vardı, şemsiye açmak mümkün değil, titreyerek sorulara odaklanmaya çalıştım mecbur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Teşekkür ederim güzel düşüncen için. :)
      Şemsiyem rüzgara dayanamamıştı o ilk gün. Çok rüzgar vardı gerçekten. İnşallah sınavın iyi geçmiştir. :')

      Sil
  7. Mrb.Ben blog konusunda yeniyim ama mektup konusunda baya eskiyim 😅 okul zamanlarımda bir arkadaşım da böyle mektup arkadaşlığı yapıyordu.Simdiler de hâlâ olmasına çok sevindim.Arkadaslarini nerden bulduğunu öğrenebilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten Çapkın,
      Merhabalar,
      Öncelikle blog dünyasına hoş geldin! :)
      Mektup arkadaşlarımı instagram üzerinden ya da uygulamalar aracılığı ile buluyordum. Bununla ilgili bir yazı da paylaşmıştım. Linki aşağıya bırakacağım, dilerim faydası olur. ^-^

      Sil
    2. Gülten Çapkın,

      https://birpembesever.blogspot.com/2019/05/mektup-arkadasligi-nedir-ve-mektup.html

      Sil

 

BİRPEMBESEVER