31 Ocak 2020 Cuma

Ocak Ayının Son Günü






Merhaba sevgili okur.
Bir ay daha geride kaldı. 
Çok sevdiğim mevsimi, kışı henüz karla geçirememiş olsam da şehrimde, çok şükür sağlıklıyım ve huzurum yerinde.

Bugün evimizde Çek Cumhuriyeti'nden bir misafirimiz vardı. Aslında birkaç ay evvel bu misafirimizden bir gezi yazımda bahsetmiştim. Kız kardeşimin arkadaşı olan bu kız, İstanbul'a gelmiş ve bir gününü de bizimle geçirmişti. Kendisiyle gün boyu gezip anılarımıza güzel kareler ekleme şansımız olmuştu.

Kız kardeşimin yabancı arkadaşı İstanbul'a  kısa bir süreliğine tekrar geleceğini haber verdi. Bizde onu evimizde ağırlamak istedik. Buna benzer bir anı geçen yıl Ramazan ayında yaşamıştım. Yine kız kardeşimin başka bir şehirde yapmış olduğu gezi sırasında tanışmış olduğu üç tane Malezyalı kız öğrencileri evimize iftar yemeğine davet etmiştik. Neşeli bir sohbet eşliğinde güzel bir akşam geçirmiştik.

Bugünkü misafirimizle de benzer duyguları yaşadım. Aynı dili konuşmuyor olsak da, farklı kültürlere, yaşam tarzlarına ve inançlara sahip olsak da insanların arasında sevgi ve saygı oldukça aşılamayacak hiçbir şey yok bence. Bizim için unutulmaz bir gündü. Çek Cumhuriyeti'nin kültürüne dair yeni bilgiler bile öğrendim. 

Daha çok güzel anılar biriktirebilmek dileğiyle,
huzurlu geceler!

5 yorum:

  1. Son 2 senenin hızla geçmesi yetmiyormuş gibi Ocak da vınn diye geçti nasıl oldu anlamadım, bu gidişle 2021'e bir kaç güne gireriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazimbari,
      Şubata giriş yaptık. :)
      Evet zaman çok çabuk geçiyor. :')

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. deeptone,
      Yaa bunu duyduğuma o kadar çok sevindim ki yorumunu ilk gördüğümde kocaman tebessüm ettim. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER