8 Mart 2019 Cuma

MAKAS ELLER





makas eller


Makas Eller, 1990 yılı ABD yapımı film.
Yönetmen koltuğunda Tim Burton, başrolde ise başarılı oyuncu, her role bürünen ve hakkını veren Johnny Depp var.

Bir mucit, Edward adında bir insan yapmaya karar verir. Ancak hüzünlü bir şekilde Edward'ın yapımı yarım kalır. Onun elleri sıradan bir insanın elleri gibi değildir. Makastan ellere sahiptir. Makas ellere sahip olması Edward'ı toplumdan soyutlar ve insanlar arasına çıkmasına engel olur.

Yaşadığı küçük mahallede mütevazi bir hayat süren BİR kadın tarafından kendi evine davet edilir ve onun ailesi ile yaşamaya başlar. Artık Edward da o ailenin bir üyesi gibi olmaya başlar. Edward için insan içine karışıp makas ellerle yaşamak oldukça zordur. Fakat uyum sağlamayı yavaş yavaş öğrenir.

Zaman geçer ve mahalledeki tüm insanlar Edward'ı çok sever. Tıpkı her filmde olduğu gibi bu filmde de kötü adamlar vardır. Edward tüm bunlarla baş edebilecek midir?


Biraz komik biraz fantastik türde film. 
Toplumsal olaylara değinen ve güzel mesajlar barındıran defalarca izlenebilecek filmlerden.

9 yorum:

  1. Hatırlıyorum çocukken bu filmi tv de izlemiştim. Hiçbir şey anlamamış ama çok beğenmiştim :) Tekrar izlediğimde daha çok beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Tim Burton filmlerini seviyorum.Fantastik ve komik ama anlamlı :))

    YanıtlaSil
  3. Aslında kısa bir film. 1 saat 40 dakika yanlı hatırlamıyorsam. Dilerim seversin .:)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER