17 Mart 2019 Pazar

BLIPPO KAWAII BOX ÇEKİLİŞ HEDİYEM GELDİİ







Şubat ayında güzel bir haber vermiştim. 
Blippo Kawaii Box'tan bir mail almıştım. Bu mailde yeni yıla özel bir çekiliş yapacaklarına dair bilgilendirme yapılmıştı. Çok yüksek beklentilere kapılmadan bu çekilişe katılmaya karar verdim ve gerekli şartları yerine getirdim.

Aradan biraz zaman geçti ve blogum için kullandığım mail adresimi kontrol ettiğimde büyük bir sürprizle karşılaştım. Kazanan beş talihlinin arasında benim ismim de yer alıyordu. Hem şaşırdım hem de çok mutlu oldum. Gelecek olan paketi adından dolayı az çok biliyordum. Bu paketin içinden 10 adet şirin anahtarlıklar, süsler çıkıyor. Paket İstanbul'a ulaştı. Ben evde olmasam da kız kardeşim benim için içindekilere göz gezdirdi. Bana gelen paket internet sitelerinde de yer alıyor. Burada görmüş olduğun paketten rastgele on tane şirin eşya çıkıyor.


Bana gelen paketten çıkan eşyalar da resimdekiler. 



İlk kez kazandığım çekiliş. 
Dilerim bundan sonra daha nice çekilişler kazanır ve burada paylaşırım.
Mutlu ve huzurlu haftalar şimdiden! 😊


9 yorum:

 

BİRPEMBESEVER