9 Mart 2019 Cumartesi

GÜNEŞLİ BİR CUMARTESİ | BANDIRMA MÜZESİ

Samsun'a geldim geleli en sıcak günü yaşadım bugün.
Mart ayı yağışlı geçer demişlerdi lakin burada günler mart ayı ile birlikte hep güneşli hep güneşli.

Bu sabah güne erken başladık. Hafta içi eğitimden dolayı çok yoğun ve yorgun geçince cuma gününden arkadaşlarımla cumartesi günü için plan yaptık.
Gezilecek yerler belirlendi.

Ve günlerden cumartesi.

Sabah kahvaltıdan sonra Tekkeköy'e doğru yola koyulduk. Biraz otobüs yolculuğundan sonra  gideceğimiz yere vardık. İndiğimizde Tekkeköy'ün gezilecek yerlerine gitmek için biraz da yürüdük. Güzel günümüze güzel anılar kaydettik.

Ardından Samsun merkeze doğru tekrar yola koyulduk, Piazza alışveriş merkezine gitmek için. Burada da biraz vakit geçirdik. Daha sonra Bandırma Müzesine uğradık fakat kapanış saatine denk geldiğimizden içeriye almadılar. Ben de dışarıdan gördüğüm kadarıyla fotoğraflamaya çalıştım.

bandırma müzesi

Daha sonra sahilde oturduk. Sohbet ettik ve bol bol güldük. Çok güzel bir yürüyüş alanı ve bisiklet sürme yolu vardı.
Bugün birkaç aksiliğe rağmen neşeli bir gündü.
Şimdiden huzurlu ve mutlu pazarlar sevgili okur!

1. sahilde oturmak ne güzel olmuştuur. bandırma müzesi varmış ha ne güzel yaa bilmiyodum aklımda olsun yani bigün giderseeem :) sana da keyifli ve huzurlu pazarlaaar :)

1. Samsun güzel de aynı şeyi Çarşamba ilçesi için diyemeyeceğim Deep.🙊

2. güzel kareler 😊samsun görmek istediğim şehirlerden biri... keyfini çıkar günün güzel olsun Sevgiler canım benim 😊🌸

1. Teşekkür ederim güzel dileklerin için.🌸 Ancak şu günlerde gün sayıyorum kaldığım ilçeden ötürü..