27 Mart 2019 Çarşamba

SEVGİLİ DOST #17







Sevgili dost,
Sana çiçek kokulu yazılar biriktiriyorum.. 
Canın sıkıldıkça açıp açıp oku diye.
Bilirim..
Sen de benim gibi çiçeklere değer verip onları çok seversin. Hatta bazen tebessüm eder konuşur, yapraklarını seversin.

Sevgili dost,
Aylardan Mart. Hatta nisan pek yakında. Ancak buralar sonbahar. 
Baharın gelmesini istemiyor sanki yapraklar, çiçekler, kuşlar.


Sevgili dost,
Yazmakla bitmiyor ki düşünceler. Son noktayı cümlenin sonuna koyduğumuzda kendimizi kandırıyoruz aslında. Bir yandan devamını söylemek istiyor iç sesin. Noktaya rağmen.


Sevgili dost,
Bahar kokulu yazılar yaz bana.
İçinde çiçekler, kuş sesleri, masmavi gökyüzü olsun.



10 yorum:

  1. evet eveet eveeeeet :) çiçek bahar :)

    YanıtlaSil
  2. Ay evet bahar gelsin canım. Kırlara açılalım :)

    YanıtlaSil
  3. Peki senin bu sımsıcak yazıların? Kış ayının ayazında baharı getiren kelimelerin?❤

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yazmışsın Tuğçecim.. Çok güzel şeyler yazıyorsun, blogunu ihmal etmiyorsun, imreniyorum sana... Her zaman yorum yapamasam da yazılarını okuyorum hep... Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Sakura! *-*
      Ya evet bir gün ayrı kalamıyorum ki blogumdan hehehe. ^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER