29 Mart 2019 Cuma

BİR GÜNE SIĞMAYACAK SÜRPRİZLERİ YAŞAMAK






Farklı bir gün. 
Bugün rüzgar uçurdu bizi. Sanırım bahar hiç gelmeyecek ve biz hemen yaza merhaba diyeceğiz.
Stajda 7. günüme geldim. Yarın da işe gideceğim ve sonra iki gün tatil. İki aylık aradan sonra çalışma hayatına başlamak biraz zor geldi. Ama yine de şükrediyorum hayatımdaki her şey için.

Bir de güzel haberlere merhaba demek istiyorum şu günlerde. Televizyon nadir izlerim. Haberleri de izlemeyi bırakalı epey oldu. Haberleri izlediğimde moralim bozuluyor ve çok üzülüyorum. Böyle olunca da haber sitelerinden arada bir haberlere göz atıyorum.

Bugün hoş bir tevafuk yaşadım. Gittiğim bir mekanda eski çalıştığım iş yerinden yakın olduğum bir arkadaşımı gördüm. O da dershanesinden çıkmış ve biraz kendine vakit ayırmak istemiş. Hoş oldu. Biraz hasret giderdik biraz sohbet ettik.

Önümüzdeki günler biraz yoğun geçecek. Güzel dilekleriniz ve düşünceleriniz benimle olsun. Çünkü buna çok ihtiyacım var. Evet, İstanbul'un hızına kalabalığına yetişilemiyor. Ama her şeye rağmen İstanbul'dan da vazgeçilmiyor.

14 yorum:

  1. evet İstanbul her hayilye seviliyor her şey gönlünce olsun inşallah canım benim 😊🌸 sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Bugün rüzgar İzmir'de bizi de uçurdu :) İstanbulu'un yoğunluğundan korkan biri olarak her zaman İstanbul'u sevenleri merak etmişimdir. Hayatınızda güzel günler diliyorum size sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'u cazip kılan güzellikleri yetiyor insana. Gezilecek çok yeri vardır mesela. Gezmekle bitmiyor. Bir de gittiğin bir yere tekrar gidesin geliyor. :)

      Sil
  3. 20'li yaşlarıma kadar İstanbul'daydım. Şehr-i Şahane İstanbul!!! Ayrılık çok zor gelmişti ama bir kaç yıl geçince durumu kabullendim, alıştım :)ama asla özlemekten vazgeçilecek bir şehir değil İstanbul..

    YanıtlaSil
  4. Ben haberleri bıraktım , moralim bozuluyor izleyince , hep olumsuzluk hep kötülük , dikkat ettim de halkında bu durum umutsuzluğa ve hayatı olumsuz görmeye itiyor , yada izledikleri şeyler artık ünsiyet etmeye başlıyorlar . Bir aydan fazladır dedemin evindeydim sürekli haber izliyor ben her çıkan haberde ayılıp bayılıyorum , inanamıyorum ama dedem o kadar alışmış ki hiç etkilenmiyor , insanların kötü olaylara alışması hoşuma gitmiyor :(
    Hayatım boyunca nerdeyse hep İstanbuldaydım , çokta seviyorum burayı ama artık beni boğuyor maalesef sanırım yakında ben vaz geçicem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, olumsuzluk yüklüyor haberler insana.. Ben de bırakalı çok oldu. Yaa bazen benim de vazgeçtiğim oluyor ama kısa sürelik sanırım. :')

      Sil
  5. hadi önümüzdeki günler sana kolay geçsin yaa. staj da biter kiii :)

    YanıtlaSil
  6. Senin adına sevindim Tuğçe, yoğunluğunun azalmasını dilerim. Kolay gelsin :)
    İstanbul konusunda hak verdim, kalabalıklığına, yoğunluğuna rağmen kesinlikle güzel yer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin için teşekkür ederin. :)
      Evet, İstanbul bir tanee. *-*

      Sil
  7. Kolay gelsin, bu günler de geçecek :)) İstanbul yaşarken zor ama uzaklaşınca özlenen bir şehir :))

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER