28 Mart 2019 Perşembe

RÜZGARLI YOL









Bugün çok güzel uçurtma uçurulurdu. 
Hava aydınlık ve pırıl pırıldı. Sabah stajımı yaptığım iş yerine giderken metro kullanıyorum. Hem daha az kalabalık oluyor hem de daha hızlı gitmiş oluyorum. Toplu taşıma araçlarında genellikle kitap okurum. Hatta kitabımı yanıma almadığım zamanlarda kocaman bir pişmanlık duyar akşam eve döndüğümde ilk işim kitabımı çantamın hemen yanına koymak olur. 

Bu sabah fark ettim ki toplu taşıma araçlarında kitap okuyan insanların sayısı giderek artıyor. Bu beni mutlu etti. Kitap okuma kültürünün yaygınlaştığını görmek sevindirici.

Öğlenleyin kütüphaneye uğradım. Neredeyse bir aydır şehir dışında olduğum için gidemiyordum. Seçtiğim kitapları rafta bulamasam da birkaç kitap ödünç aldım. Kütüphaneden kitap alma işleminde de okumak istediklerimi bulamıyorum. Çünkü genellikle kitabı alan okuyucuların iade tarihini geçirmiş oldukları sistemde görünüyor. Keşke insanlar bu konuda daha duyarlı olsalar.

Sabahki gibi hava hala rüzgarlı ve soğuk.
En iyisi yarım kalan kitabıma devam etmek olacak.
Huzurlu geceler sevgili okur!

8 yorum:

  1. Kütüphane kültürünü devam ettirmek çok güzel. Ben 10 sene geçmiştir gitmeyeli. O zevki hâlâ hatırlarım ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kütüphaneye gidip kitap seçmek benim en sevdiklerimden biri oldu. :)

      Sil
  2. eveet metroda ben de insanlar hangi kitapları okuyolar diye bakıyorum hep. ah evet yaa kütüphaneler de o dert vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap okuyan insanları gördükçe mutlu oluyor insan. :)

      Sil
  3. Metroyal değil de otobüs kullandığım için kitap okurken midem bulanabiliyor keşke olmasa da doya doya okusam:(

    YanıtlaSil
  4. Metroda yer olmuyor ki kitap okuyayım yaa , bana hiç yer denk gelmiyor , uzun otobüs yolculuklarında kitap okumayı çok seviyorum en sonuncusunda da yağmur yağıyordu muhteşem bir ambiyans eşliğinde okumuştum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen çok dolu oluyor. :') Bu durumlarda insan en ufak bir boşluk arıyor ve köşe kapmaca başlıyor. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER