26 Mart 2019 Salı

UZUN BİR ARADAN SONRA BEYAZ ÖNLÜK








Sevgili okur,
Bildiğin üzere gittiğim hizmetiçi eğitimden döndüm ve dün de sınav sonuçları açıklandı.
Sınavı geçmişim. Bir kaç gündür nasıl stres yaptım nasıl... Neyse ki bu süreci de atlattım.

Bu sabah staj yapacağım kuruma gitmek için erkenden güne başladım. Yaklaşık iki aydır çalışmıyordum. Kursa gidip gelmemle birlikte bu staj sürecini de tamamlamak zorundayım. Sabah önlüğümü ütülerken yine o her zamanki itina ve sevgiyle ütüleyişim geldi aklıma. Yine aynı duygular yine aynı hisler..

Bugün İstanbul çok güneşliydi. Havalar sıcak gibi görünüyor ancak akşamüstü buz kesiyor. Öğle yemeğinden sonra arkadaşımla gezindik. Bir yandan da sohbet ettik. Stajımın ilk günüydü. Geriye kaldı 9 gün. Ardından inşallah sertifikamı alabileceğim. 

Kendine çok dikkat et! 




13 yorum:

  1. Çok sevindim sınavı geçmene canım, hayırlısıyla stajı da tamamlayıp sertifikanı alırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Haydi yolunuz açık olsun o vakit. Bu da geçer...

    YanıtlaSil
  3. biliyodum ki geçeceğiniii akıllım :) iyi stajlaar :)

    YanıtlaSil
  4. sevindim sınavı geçmene 😊 hadi hayırlısı olsun inşallah herşey gönlünce olsun canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  5. çok sevindim sınavının geçmesine. BU arada 401 benim nice 40000001 takipçilerine

    YanıtlaSil
  6. Sınavınızı geçmenize çok sevindim. Staj da göz açıp kapayıncaya kadar geçer umarım sevgileer :))

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER