13 Şubat 2019 Çarşamba

GÜNEY KORE'DEN KARTPOSTAL | POSTCROSSING







Yağmurlu bir günden merhaba sevgili okur!
Kartpostallaşmanın en en güzel yanı; hiç gitmediğin bir ülkeye  gitmiş kadar olmak sanırım... 
Dünyanın çeşitli yerlerinden kartpostal edinme şansım oldu. Farklı kültürlere, milletlere, dillere olan ilgime kartpostallar aracı oldu.

Elimde tutmuş olduğum kartpostal Güney Kore'den. Yine instagram üzerinden anlaşmış olduğum bir arkadaşımdı. 
Seoul Metro hattının görseli bulunuyor. Kartpostalı gönderen arkadaşım, eğer bir gün Seoul'e yolum düşerse bu kartpostalın benim için çok yararlı olacağından bahsetmiş. Ben de öyle düşünüyorum.🙈



Kartpostalın arkasında yer alan pullar. 
Pulların her birinin bir hikayesi olduğuna inanırım. 
Kartpostallaşmak gerçekten çok güzel bir şey. En yakınınızdaki bir insana bile kartpostal yazıp gönderebilirsiniz. Ulaştığındaki mutluluk da paha biçilemez oluyor.

Yeni bir kartpostal yazısında görüşmek dileğiyle, hoşçakal! 🍒

14 yorum:

  1. Eskiden bende çok pul biriktirirdim ama sonra ne oldu bilmiyorum. Vazgeçtim mi, yoksa kayıp mı ettim bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bir gün bulabilirsen senin pullarını da görmeyi isterimm. :)

      Sil
  2. Seoul Metro hattının görselini atması baya iyi olmuş her an lazım olabilir 😋😋😂 Ama kartpostallaşacak yabancı bir ülkeden arkadaş edinmek harika bir şey olsa gerek ^_^ seviliyorsunuz...

    YanıtlaSil
  3. Küçükken ben de pul koleksiyonu yapmaya başlamış sonra da sıkılmıştım :D Kartpostal harikaymış, umarım bir gün Seoul'e gidersin ve kullanırsın :))

    YanıtlaSil
  4. Küçüklükten beri kartpostal merakım vardır, arkadaşlarımla birbirimize gönderdiğimiz olur. Seninki de çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeeel bayıldım! Harita ve illüstrasyonlardan oluşan kartpostalları bi ayrı seviyorum ^^

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER