2 Şubat 2019 Cumartesi

BIRD BOX





Bird Box. 2018 yılında çıkmış olan ABD yapımı film.
Görünmeyen bir varlık etrafa yayılarak insanlara görünmeye başlar. Bu varlığı görenler ise sebepsizce hemen kendilerini ölüme doğru sürüklemeye başlarlar. Yani bu görünmeyen varlıkla karşılaşan insanlar intihar ediyorlar.

Bu talihsiz olay tüm ülkelere yavaş yavaş yayılmaktadır. Başrolde olan kadının yaşadığı eyalete de gelen görünmeyen varlıklar insanları etkisi altına alarak intihara sebep olurlar. Durumu fark eden kimi insanlar ise gözlerini kapatmaları gerektiğini ve her ne duyarlarsa duysunlar asla gözlerindeki bandı açmamalarını söylerler. Bu doğru bilgi hayatta kalanlara yayılır. 

Aradan beş yıl geçer. Ülkede hayatta kalan insanlar erzak ihtiyacı için dışarıya çıkacakları zaman gözleri kapalı bir şekilde çıkarlar. Ancak bu şekilde hayatta kalabiliyorlardır. 

Akıl hastanesinden kaçan insanları ise bu varlığın intihara sürüklüyor olması etkilemiyor. Aksine hayatta kalmayı başaran insanları kandırarak ölüme teşvik etmeye çalışıyorlar. Bir nevi görünmeyen varlığın emrinde çalışıyor gibidirler. Hayatta kalan ve bu varlıktan kaçmaya çalışan insanları konu edinen bir film.

Filmin reklamının çok iyi yapıldığını düşünüyorum. Çoğu kez karşıma çıktı bu film ve merak edip izledim. Ancak konusu bana çok da farklı gelmedi. Filmde bazı cevapsız sorular kalmıştı. Sonu da çok şaşırtmadı. Geçmişe dair flashback'lere çokça yer veriliyor. Zaten günümüzle geçmiş arasında gidip geliyor film.


10 yorum:

  1. Ilginc bir konusu varmış.Aklimda olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaratığı göstermiyor olması da fazlaca ilginçti. :)

      Sil
  2. Yazınız çok güzel olmuş bende sizi iadeyi ziyarete beklerim.
    https://devyemekevi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ay kitabını da okudum filmini de sevdim. ne ilginç de mi yaaa. sonunda da devam etcek gibiydii :) görünmeyen yaratık ne ilginç düşüncee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı elimde vardı ama o kadar çok reklamı karşıma çıktı ki filmi dayanamayıp izledim. Evet ya sonu yarım bitti gibi çünkü.

      Sil
  4. Filmde tutarsızlıklar, havada kalan kısımlar mevcuttu ama her şeye rağmen fena değildi yine de.
    Yalnız izlerken süresinin çok uzun geldiğini hatırlıyorum biraz daha kısa tutulabilirmiş bence.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER