21 Şubat 2019 Perşembe

HADİ BİRAZ KONUŞALIM







BİRPEMBESEVER




Henüz bilgisayarımın başına geçebiliyorum. 
Hayatımın en yoğun günü bugün olabilir mi? Günlerden Perşembe. Bir yandan tatlı bir telaş içerisinde olan birpembesever, bir yandan da merak içerisinde.

Çünkü yarın şehir dışına çıkıyorum. Kısa bir süre önce milli eğitim tarafından alanımda hizmet içi eğitim alma fırsatı sunuldu. Ben de bir arkadaşım vasıtası ile onun çalışmış olduğu kurumla anlaştım. Ve bu eğitime gitmeye hak kazandım. Sisteme kayıt işlemleri gerçekten zor ve stresli bir süreçti çünkü yaklaşık 3 dakika içerisinde yoğunluktan kontenjan doluyor. Ayrıca bu eğitime sınırlı sayıda bir alım olmakta.

Nasibimde varmış ki bu eğitime gitmeye hak kazandım. Yarın eğitimi alacağım şehre gideceğim inşallah. Yaklaşık 1 ay kadar orada kalacağım. Benim için de farklı bir tecrübe olacak elbette. Zira yeni yeni insanlar tanıyacağım, farklı bir şehrin yaşam koşullarına ve yalnız yaşamaya ayak uydurmaya çalışacağım.

Bugün epey koşuşturmalı bir gündü. 
Yarın yazımı başka bir şehirden yayınlıyor olacağım belki de.
Huzurlu ve mutlu geceler sevgili okur!

23 yorum:

  1. yaaa nereye gidiyosunnn :D hayırlı olsun bu aradaaaaa

    YanıtlaSil
  2. hadi hayırlı olsun inşallah herşey güzel gönlünce olsun inşallah canım benim sevgiler 😊🌸🌸

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar güzel, hayırlı olsun. Umarım yeni şehrini seversin :))

    YanıtlaSil
  4. oleeey iyi yolculuklaar çok sevindiiim :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun o vakit :)... Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  6. Canım hayırlı olsun. Yolun açık olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun , başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok sevindimm, hayırlı olsunn! Herşeye rağmen bunlar güzel koşturmalar değil mi.. ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şef, çok şükür güzel şeyler olacak inşallah. :)

      Sil
  9. Aaa bu ne güzel bir haber! Biraz da şaşırdım ve merak da ettim doğrusu :) Hakkında her şeyin hayırlısı olur inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  10. Umarım eğitiminiz en yararlı şekilde geçer ve güzel insanlar tanırsınız

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER