10 Şubat 2019 Pazar

NEŞELİ PAZAR






Bugün pırıl pırıl bir gündü. Akşama doğru soğuyan havayı saymazsak eğer.
Neşe ile gülümseyen bir güneş vardı dışarıda. 
Lisede tanıştığım ve hala görüşüyor olduğum tek insan. Kendisinin Çok Bulutlu adında bir blogu da var. Kalemi, sohbeti ve  henüz paylaşmamış olsa da yazdığı hikayeleri çok güzeldir.

Pazar günü neşeli bir gündü. 
Bir sürü güzel ve özlenen duyguları içinde barındırıyordu.
Bugün onunla buluştum. 
Saatlere sığdıramadığımız sohbete hem tebessüm hem gözyaşı eşlik etti.

Sonra sokak kedilerini sevdik biraz. İçlerinden biri çok agresif çıksa da güzel anılar kaydettiğimiz neşeli bir gün oldu. 10 şubata ekleyelim bu anıyı da.💜






8 yorum:

  1. Enerjinizi tam içimde hissettim, çok samimi bir yazı olmuş bu.. ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel liseden kalan arkadaşlıklar değil mi? Benim pek kalmadı nedense.. iş güç mesafe derken bi nedenden ötürü yollar ayrılıyor. Kıymetini bilin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok var o sebeplerle ve başka sebeplerden dolayı yollarımızın ayrıldığı insanlar.. Teşekkür ederimm. :)

      Sil
  3. ne tatlıııı :) çok bulutlu biliyom tabeee :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir blogunuz var artık sıkı takipçiyim🧡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğuma çok memnun oldum Özge! ^-^
      Bloguma hoş geldin öyleyse. :)

      Sil

 

BİRPEMBESEVER