16 Şubat 2019 Cumartesi

MİM | MARTİNİ






Bulutlu bir günden kocaman merhaba sevgili okur!
Sevgili arkadaşım Sakura yaptığı bir mimde beni de mimlemiş. Onun ismine tıklayarak mim cevaplarına ulaşabilirsin. Öyleyse sorular başlasınn. Keyifli okumalar şimdiden! 



Acı mı tatlı mı ekşi mi?

Tabii ki tatlı. 😍


Çift sayılar mı tek sayılar mı?

Kendimi bildem bileli hep çift sayılar. İçlerinden de en çok 4'ü seviyorum.


Bitter mi sütlü mü beyaz çikolata mı?

Bitter çikolataya alışamadım. Sütlü çikolata her zaman tercih ettiğim olur.


En çok gitmek istediğiniz ülke neresi?

Dünyanın birçok ülkesinden mektup arkadaşına sahip olan biri için çok zor bir soru bu amaa. 


Çocukken hayalinizdeki meslek neydi?

Öğretmen olmaktı. Hatta çoğu kez öğretmencilik bile oynardım.


En güzel yaşım diyebileceğiniz yaş hangisi?

Tam olarak 20.


En sevdiğiniz özlü söz nedir?

Sevdiğim bir kitaptan alıntı:

''Her kötü şeyin iyi bir yanını bulunuz.'' -Çizgili Pijamalı Çocuk


Herkes ikinci şansı hak eder mi?

Hayır, herkes ikinci bir şansı hak etmiyor.


Çok keyifli hoş bir mimdi. 
Ben de birkaç arkadaşımı mimliyorum.


MİMLENDİNİZ!

Esseve Rin


Çok Bulutlu


Ece Evren


Herteldenşef













22 yorum:

  1. https://www.fisilti.net/2018/09/24/populer-kore-filmleri.html

    baksanaaa koreee fılımlarııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çook iyi oldu sevgili Deeptone🙈🤗 Teşekkür ederim, bakacağım ki.

      Sil
  2. Çok güzel bir mim olmuş :) bende sütlü çikolata severim :)) sevgiler canım benim :)

    YanıtlaSil
  3. Böyle pamuk şeker tadında bir mim olmuş, çok sevdim benn :) Hemen yapacağım tabi ki bu güzel daveti geri çevirmeden <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoş bir mim gerçekten, yap hemen okuyalım senin mimi de.😊🌸

      Sil
  4. Bittere maalesef bende alışamadım sevmiyorum. Güzel bir mim olmuş... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  5. Ben de sütlü çikolata severim. Bitter acı geliyor, beyaz ise hiç çikolata gibi gelmiyor :D Hayalindeki mesleği yapıyor olman da çok güzel Tuğçe :)))
    Mim için çok teşekkür ederiim, en kısa zamanda yapmaya çalışacağım😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin cevaplarını da merakla bekliyor olacağım.🙈🌸

      Sil
  6. oo şans konusundaaa sertsiin oo :) çizgili pijama iyi hatırlattın okuycam yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olmak gerekiyor sanırım.🙊
      Oku tabii, ben de filmini izleyeceğim bekliyor hala.🤷🏻‍♀️

      Sil
  7. Güzel bir mim olmuş...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  8. Herkes bence de ikici şansı hak etmez... Emeğinize sağlık hoş bir mim :)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim canım, güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil
  10. Sen dünya turuna çıksan zaten mektup arkadaşlarını dolaşmaktan Türkiye'ye dönemezsin canım :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER