26 Şubat 2019 Salı

YENİ KAPILARI ARALAMAK







Günlerden pazartesiydi ve eğitimin ilk günüydü.
Biraz merak ve biraz heyecanla kampüsün yolunu tuttum. 4 gündür buradayım ama en soğuk gün bugündü diyebilirim. Ders arasında kahve almaya kantine çıktım, ellerim titreyerek binaya girdim. Anlayacağın sevgili okur, burada havalar soğuk çok soğuk.

Lakin eğitimin ilk günü pek güzel geçti. Hızlıca bitiverdi dört ders. Bugün biraz daha kaynaştım yeni tanıştığım insanlarla. Türkiye'nin dört bir yanından ortak bir amaç için toplandığımız bu şehirde aynı zamanda birbirimizin yol arkadaşı olduğumuzu da fark ettim. 

İçimden bir ses günlerin çok hızlı geçeceğini ve bir ay ne çabuk bitti diyeceğimi söylüyor. İlerleyen günler nasıl geçer bilinmez elbette ama dilerim iyi insanlar tanıyıp güzel anılar biriktirmek, eğitim sonundaki sınavı başarı ile geçmek temennim..

Huzurlu geceler!🌛

15 yorum:

  1. Umarım senin için harika bir ay ve tecrübe olur :)

    YanıtlaSil
  2. Başarılı günlerin olsun eğitimde ve sınavlarda.

    YanıtlaSil
  3. Başarılar dilerim, çok güzel anıların olsun :))

    YanıtlaSil
  4. Verimli bir eğitim olur ve her anından memnun kalırsın umarım Tuğçe :))

    YanıtlaSil
  5. Başarı ve iyilik seninle olsun...
    Sevgimle,

    YanıtlaSil
  6. heey hem dersler hem arkadaşlar hen gezmek hem günlerin çok keyifli geçsiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu eğitim biraz yoğun geçiyor ama yine de güzel iştee😇

      Sil

 

BİRPEMBESEVER