6 Şubat 2019 Çarşamba

POSTCROSSİNG | ABD'DEN KARTPOSTALIM VAR !






Havaların çok değişken olduğu bulutlu bir günden merhaba! 
2014 yılında ilk kez başlamıştım mektup arkadaşlığı serüvenine. Tabii başlarda taze mektup arkadaşı olduğumdan her türlü insanla da karşılaşmıştım. 

Bir süre sonra mektuplarım çokça birikmeye başladı. Çareyi büyük bir kutuya gelen mektupları biriktirmekte buldum. Zaman zaman aklıma estikçe de maziye gider ve mektup satırlarının içerisinde tebessümlerle kaybolurum.

2015 yılında da kartpostal takası yapmak için arkadaşlar aradım kendime. Birçok farklı ülkeden insanlar tanıyıp kartpostal edinme şansım oldu. Dünyanın farklı kıtalarında yer alan bu ülkelere kartpostallarım sayesinde gitmiş kadar oldum.

Bugün göstermek istediğim kartpostal Amerika Birleşik Devletleri'nden. Ben bütün kartpostal arkadaşlarımı instagram üzerinden bulmuştum. Bu kartpostalın sahibi de onlardan biri. 





Bir pul koleksiyonum olduğundan da bahsetmiştim. Kartpostalın arkasında yer alan pullar çok hoşuma gitti. Ama bunlar pul koleksiyonuma katılamayacaklar. Kartpostalın arkasında durmaya devam edecekler.

Kartpostal almak, göndermek kadar keyifli ve eğlenceli. Özellikle beklediğin bir mektup ya da kartpostal varsa kapının zilinin çalmasını dört gözle bekliyor insan.
Haydi o zaman daha çok mektuplaşalım ve kartpostal yazalım birbirimizee!


12 yorum:

  1. Pul koleksiyonum vardı çocuklarım yaktılar yanlışlıkla...Aklıma geldi.
    Güzel koru derim...Uygunsa koleksiyonundan kesitleri görmek isteriz diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa kötü olmuş, üzüldüm. :/
      Elbette ben de paylaşmaktan keyif alırım. ^-^

      Sil
  2. Keşke şimdilerde de kartpostal ile kutlama mesajları devam etse. Çocukluğumun en güzel detaylarından biriydi. Öğretmenlerime öğretmenler gününde,yılbaşında sevdiklerime gönderdiğim kartpostallar az değildir. Büyük bir hevesle gider kırtasiyeden en güzel kartpostalı seçmeye çalışırdım. Hepsi birbirinden güzel olurdu. Çocukluk anılarımı geri getirdiğiniz ve bu güzel yazıyı bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel anıları ortaya çıkartabildiysem ne mutlu bana! Ben de bizlerle paylaştığınız için teşekkür ediyorum size. :)

      Sil
  3. Telefonumdan yorum yaptığımda yorumlarım gönderilmiyor sanırım, bazı yorumlarım havaya uçmuş galiba :/ neyse bir daha yapayım :) kartpostalı çok beğendim pulları da öylee :)) pul koleksiyonu yaparken pulları zarar vermeden nasıl çıkarıyorsun bi yöntemi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet o sorun bende de var. Başka bloglara telefondan yorum yapamıyorum. Sadece bilgisayardan yapabiliyorum. Neden acaba? -.-

      Pula zarar vermeden çıkartmak gerçekten zor. Ama kolay çıkartmak da mümkün. Bu da gönderen kişinin pulu çok fazla kağıda yapıştırmaması ile alakalı. :')

      Sil
    2. Ben de pul düşmesin diye sıkı sıkı iyice yapıştırıyorum hep ya tüh :D

      Sil

 

BİRPEMBESEVER