3 Şubat 2020 Pazartesi

LOVE AGAIN





Love Again, Güney Kore 2019.

Evlilikleri bitme noktasına gelen iki çift boşanmaya karar verirler. Ancak boşanma günlerini, evlendikleri ilk günkü gibi büyük bir törenle yaparlar. Boşanma törenine her ikisi de ailesini, dostlarını çağırır. Ve bir süredir evli olan orta bir hayatı paylaşan çift bu törenle resmi bir şekilde ayrılırlar.

Her ikisi de farklı yerlerde farklı yaşamlar sürdürmeye başlarlar. Bir gün yolları bir kaza sonrası kesişir.  Artık bugünden sonra neredeyse her gün bazı problemlerden ötürü birbirlerini görmek zorunda kalırlar. Çift, eski evliliklerindeki sorunları ve iletişim problemlerini tekrar gözden geçirme fırsatı bulur.  

Film, melodram ve romantik-komedi türünde.  İzlerken daha çok ana karakterler arasında yaşanan komik ve eğlenceli karelere tanıklık ediyoruz. Mutlu sonla biten çerezlik filmlerden.



13 yorum:

  1. Evlenirken olduğu gibi boşanırken de tören yapmak ilginç bir fikirmiş :) "Bekarlığa Veda" gibi "Bekarlığa Hoş Geldin" partilerini hayal edebiliyorum, ama iki tarafın da bir arada olduğu, üstelik eş dost katılımının da bulunduğu bir tören acaba gerçekte, mesela Türkiye'de yapılabilir miydi? Pek sanmıyorum :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu,
      Evet, bizim kültürümüze biraz uzak bir konu. :)
      Fakat filmde bu konu, dramatik yönüyle değil de daha çok esprilerle ve izleyiciyi güldüren yönleriyle ele alınmış. Çerezlik filmdi.
      Neşeli sevgiler!

      Sil
  2. Çerez filmleri seviyorum, bazen ruha iyi geliyorlar. İzlerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Kesinlikle, böyle filmler iyi oluyor arada. :)

      Sil
  3. hıhım olabiler ivit izlenirmişşş, not aldım :)

    YanıtlaSil
  4. Çerez film voaa hemen ekledim listeye teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. O kadar şirin ki bu kız adını unuttum çocuk gibi :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER