29 Şubat 2020 Cumartesi

YİRMİ DOKUZ ŞUBAT





Şubatın son gününden merhaba sevgili okur.
Bugün yağmurla başladım güne. 
Dün Malezyalı mektup arkadaşım aklıma geldi ve mesaj attım. Aradaki zaman farkından olacak ki mesajıma sabah cevap vermişti. Eğer uygun zamanı varsa video arama ile görüşmek istediğimi söyledim. O da bugün yazmış olduğu mesajda bunun için uygun bir zaman dilimi ayırabileceğini söylemiş. Bu güzel habere çok sevindim.

Öğleden sonra ikimiz de uygun bir saat ayarladık. Ve video görüşmemizi yaptık. Aradan epey bir zaman geçmişti. Kendisi kısa bir süre önce kutsal toprakları ailesiyle birlikte ziyarete gitmişti. Biraz oradan bahsetti. Ben de günlük yaşamımdan bahsettim. Tebessümlerle geçen hoş bir sohbet oldu. 

Nana, benim en uzun süreli mektup arkadaşım. Benden iki yaş küçük. Benim için bir kız kardeş gibi. Hatta yazışmalarımızda birbirimize kız kardeşim diye hitap ettiğimiz de olur. 😊

Mektuplaşmanın bana kazandırdığı güzel insanlardan sadece bir tanesi.
Mektuplarıma her bakışımda tebessüm edici anılar bırakmakla birlikte farklı kültürleri ve beraberinde oranın insanları da tanıma şansı elde ettim.

Bir ayın daha sonuna geldik sevgili okur,
kendine iyi bak!

11 yorum:

  1. hayat güzeeel böyle haberlerleee :

    YanıtlaSil
  2. bugünlerde yoğun günler geçiriyon sen galpağ de miii, kolaylıklaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone,
      Hı hım birazcık yoğun dediğin gibi, teşekkür ederim .:)

      Sil
  3. blogunuzu beğenerek takip ediyorum. iyi yazmalar.

    YanıtlaSil
  4. Bu çok güzel bir gif.shinkainin bir animesinden olması lazım.bana kendimi iyi hissettirdi.gördüm yine iyi hissetim.mektup arkadaşların hakkındaki yazıları gerçekten çok seviyorum ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil,
      Evett, bu animeyi ben de izledim diye hatırlıyorum ama adını şimdi hatırlayamadım. :')
      Mektuplaşmayı ve burada sizlerle bu anları paylaşmayı ben de çok seviyorum. ^-^

      Sil
  5. Ne kadar güzel. Şu mektup olayı çok merak uyandırıyor bende. Kesinlikle farklı bir dünya keşfetmek gibi bir şey bence.Arkadaşlığınız daim olsun inşallah.🤲❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman Aslan,
      Mektup arkadaşlığı çok güzel bir hobi. Özellikle samimi, gerçek mektup arkadaşı buldu mu insan vazgeçemiyor. :)
      Güzel dileğin için teşekkür ederim sevgili Umman. ^-^

      Sil
  6. Mektup arkadaşlığını bu denli güzel ilerlemesi çok güzel hep böyle güzel insanlarla karşılaşmak dileğiyle 🙏🏻

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER