15 Şubat 2016 Pazartesi

BOL STRESLİ BİR GÜN!



Bugün haftanın ilk günü olarak güzel bir hafta geçirmek için iyi bir moralle başlayayım derken,günümün içine birden atlayıp boy gösterip ve mahvedip hatta eve vardığımda bile daha acımasız olup mahvetme uğraşında bulunan bir kişiyi tanımış oldum.


İlk ders aramdan sonra arkadaşlarımla güzel bir yemek yedik.Keyiflerimiz yerindeydi her şey çok güzeldi hava bile.Gittiğimiz mekandan kalkıp okula doğru yürüdük sohbet edip.



Neyse sonra okula vardık asansör beklerken arkadaşımla yarın gerçekleşecek staj hakkındaki toplantı ile ilgili konuşurken sohbetimize tanımadığımız bir kız dahil oldu.Şaşırdım.Şaşkınlığımı da belli ettim.Öyle mimiklerimi yüz ifademi saklayabilecek bir kişi değilim.Kısa süre sonra anladık ki bu kız diğer çocuk gelişimi grubunda okuyan biriymiş. Yan dal yapıyormuş.Aniden kız demesin mi ''siz hangi hastane de hangi gün staj yapacaksınız'',arkadaşım da cevapladı. Salı günü staj yapacağımızı öğrendi ve hemen ardı ardına adeta rap yapar gibi cümlelerini dizdirdi. ''Siz çarşambaya geçiceksiniz benim ders programıma uygun öyle oluyor da,benim okulum bir yıl daha uzar da ,(ki okulumuzda yan dal çap yapanların ya yarım dönem ya da bir dönem uzama ihtimali yüksek bu söylenmişti)gidip hocayla görüşün bu konuyu, ben bir şey yapamam da falan da filan.. Anlayacağınız kız bizim programımızı planımızı bilmeden bizi gözüne kestirip bizim adımıza ukalaca karar vermiş.



Öğleden beri bu kızla uğraştık durduk.Bölüm hocamız ve başkanımız arasında  gidip geldik. Hallolduğunu düşünerek eve geçmek için otobüse bindim.Günümün ne kadar yorucu geçtiğini düşündüm tarttım kendimce bir buçuk saat sonra sonunda evdeydim.Bir mesaj gelmişti telefonuma.Bu kız benim numaramı bulup bana mesaj atmış uzunca sonra engellemiş.


Böyle insanlara acımak bile istemiyorum. Çünkü bu tip insanlar bende ki acıma duygusunu bile hak etmezler.



4 yorum:

  1. Valla o kız bana birilerini çok hatırlattı maalesef bu insanlar 1-2 tanede değil insanlar bencilce kararlar alıp karşındakini yolda bırakıyor :/ Neyse aklıma getirip de canımı sıkamayacağım . Bu gün daha da mutluyum üstelik :) Sende arkanda bırak gelip geçiyorlar :D ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın canım,teşekkür ederim yorumun için ♡♡♡

      Sil
  2. o ne kadar gıcık bir insan öyle valla ben sinir olurdum :( başkalarını mutsuz etmek heralde bazı tiplerin hoşuna gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür ki sadece mutsuz etmeye çalıştığıyla kaldı ve cevabını hocalardan aldı :)

      Sil

 

Birpembesever Template by Ipietoon Cute Blog Design