12 Temmuz 2020 Pazar

Was It Love






Was It Love, Güney Kore 2020.

Song Ji Hyo bekar bir annedir. Kızını tek başına büyüten genç kadın annesi ile beraber yaşamaktadır. Şu anki yaşına kadar farklı işlerde çalışan Song Ji Hyo geriye kalan vaktini kızı ve annesi ile geçirir.

İlerleyen zamanlarda üniversitede okuduğu bölümle ilgili bir iş bulan kadın, çalıştığı şirketteki patronu tarafından kandırılır ve üzerine yüklü miktarda borç para bırakıp ortadan kaybolur. Sinema şirketinde çalışan Ji Hyo, patronunun evinde bulduğu eski bir senaryo metnine sermaye yatıracak bir şirket arayışı içerisine girer.Tam bu esnada hayatına dört tane erkek girer.

Bu dört erkekle de geçmişte yolları bir şekilde kesişmiştir. İlerleyen bölümlerde birbirinden farklı yaşlarda ve karakterlerde olan bu adamlar Ji Hyo'dan hoşlanmaya başlar. Hatta içlerinden birkaçı geçmişte de ondan hoşlanmaktadır.

16 bölümden oluşan bu tatlı dizideki tüm karakterler Kore'nin önde gelen oyuncularından. Romantik komedi türündeki bu dizi tam bir yaz dizisi.

11 yorum:

  1. Sürekli karşıma çıkıyor:)
    Ben de izlemeyi düşünüyorum bakalım:)

    YanıtlaSil
  2. Hiç duymamıştım, romantik komedi severim bir bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve Canbaz,
      Dizinin konusu ve olaylar harika işleniyor. Tavsiye ederim. ^-^

      Sil
  3. Ji Hyo unnieyi çok severim. Bu dizisinin afişleri de sürekli karşıma çıkıp duruyor ama konusu nedense beni hiç çekmedi. Belki bir ara göz atarım ama :)

    YanıtlaSil
  4. İlkay,
    Şu anlık öyle bir durum yok ama ilerleyen bölümler nasıl olur bilemiyorum. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER