8 Temmuz 2020 Çarşamba

It's Okay To Not Be Okay






It's Okay To Not Be Okay, Güney Kore 2020.

Kim Soo Hyun, psikiyatri bölümünde çalışan bir adamdır. Abisi ile yaşayan Kim So Hyun, işinden arta kalan vaktini ise otizmli abisiyle ilgilenir. 

Seo Ye Jin, antisosyal kişilik bozukluğu olan bir kadındır. Bu rahatsızlığını ödünleyen kadın, ülkesinde çocuklar ve yetişkinler tarafından çok tanınan bir yazardır. Çocukluğunda yaşamış olduğu bazı travmalar onun antisosyal kişilik bozukluğuna sahip olmasına sebebiyet verir. O ise geçmişine dair anılarına bir perde çekerek şu anki konumunu korumaya ve çocuklar için yeni yeni öyküler yazmaya odaklanır.

Beklenmedik bir zamanda Kim So Hyun ile Seo Ye Jin'in yolları kesişir. İki farklı karakterdeki bu insanların yolu geçmişte de kesişmiştir.  Zamanla bu durumun farkına her ikisi de varacaktır.

Kim So Hyun, işi dışında abisiyle ilgilenmek zorunda olduğu için hayatında yeni insanlara ayıracak vakti yoktur. Seo Ye Jin ise sahip olduğu rahatsızlıktan dolayı taş kalpli biri olarak bilinmektedir. Bu iki karakter birbirinin hayatına girer ve kendilerine dair anıları keşfetmeye adım atarlar.

Uzun zaman sonra ekranlara dönen Kim So Hyun'un dizisi oldukça ses getirdi. 16 bölümden oluşan bu dizideki başrol karakterlerin uyumu harika. Her iki karakter de bu diziyle beğenilere ve övgülere layık görülmüş. Romantik, komedi, dram türünde. 

11 yorum:

  1. Gerçekten bu yıl böyle girişinden etkileyen tek dizi oldu beni. Bitimine kadar böyle devam ederse ofofof :)

    YanıtlaSil
  2. Baş rollerin uyumu gerçekten harika ama bir türlü ısınamadım diziye yinede belli olmaz belki izleyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve Canbaz,
      Ben de ilk başta benzer şeyleri hissettim ama alıştım sonraa. :)

      Sil
  3. annemi bunu izlerken yakaladım şimdide burda buldum bir bakacağım artık

    YanıtlaSil
  4. Kore yapımı filmler de diziler de hep canıma okuyor, puanı da epey yüksekmiş. Demek ki yine ağlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öteberil,
      Aslında çok dram ağırlıklı bir dizi değil yine de sen bilirsin. :)

      Sil
  5. İlkay,
    Yeni başlayan dizi. Güncel ilerliyor. Başrollerin oyunculukları harika. :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER