1 Temmuz 2020 Çarşamba

Merhaba Temmuz






Sevgili okur,
Bu sabah yeni aya gün doğumunu izleyerek yeni bir sabaha merhaba dedim.
Bu sene günler ekstra hızlı geçiyor sanki. Zamanı verimli kullanmak adına son iki haftadır erken kalkıyor ve günümü planlıyorum. Küçük bir plan yapmak o günün nasıl geçeceğini de az çok belirliyor aslında. Bu planımız bizim için ufak bir yol haritası görevini üstleniyor. Öbür türlü plansız geçen bir gün bana verimsiz gelmekle birlikte gözümde bir kayıp olarak gözükmekte.

Biz plan yapıp günü değerlendirelim derken bazen bizim elimizde olmadan gün içerisinde birtakım işler de dahil oluyor. Planımızın bozulmasına çok izin vermeden o küçük işleri de halledebilmek önemli oluyor.

Sevgili okur,
Geçtiğimiz günlerde çok uzun zamandır konuşmadığım Japon mektup arkadaşımdan bir mesaj aldım. Açıkçası kendisinden bu mesajı pek beklemiyordum. Çünkü neredeyse bir yıldır konuşmamıştık.  Bu sürpriz mesaja sevindim. 

Güneş yavaş yavaş batıyor ve bir gün daha bitiyor. Biliyorum, temmuz da tıpkı haziran gibi hızlı geçecek ve yeni bir aya daha merhaba diyeceğiz belki de. Şimdi gün batımını izlemeye gideceğim.
Huzurlu akşamlar sevgili okur.

17 yorum:

  1. erken uyanıp planlı olmak sahiden iyi oluyor gün hemen bitmiyor ve sürükleniyor gibi olma hissinden de kurtuluyor insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi,
      Çok doğru. Günün verimli de geçiyor. Erken kalkmanın birçok artısı var aslında. :)

      Sil
  2. Gerçekten zaman çok hızlı.. Ben ne kadar erken de kalksam gün içinde kendime vakit dahi ayıramıyorum. bir bakmışım akşam olmuş. Plan bende pek işe yaramıyor. hep kıskanmışımdır böyle planını uygulayabilenleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayan Hohori,
      Bende de bazı günler öyle oluyor. Ama kendime vakit ayırmaya gayret ediyorum. Çünkü huzur, motivasyon açısından önem taşıyor bana göre. ^-^

      Sil
  3. Benimde aksine iyicene uyku düzenim bozuldu , iyicene geç kalkmaya başladım ,sıcakta yerimden kalkasım gelmiyor o yüzden gece oturuyorum bende :( bugünde ekstra sıcaktı zaten , temmuz sıcağı getirdi resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saliha Nur Turhan,
      Karantina sürecinde bende de durumlar benzerdi. Ancak geçtiğimiz ay bu duruma el atmaya karar verdim ve öyle de yaptım. Erken kalkmak günü kurtarıyor. :)
      Evet, gün geçtikçe daha da ısınıyor havalar. :')

      Sil
  4. Erken kalkmayı her zaman daha çok severim ben de yapacak daha çok şeyi bitiriyorum ama evet gunler 2020 de hızlı geçiyor

    YanıtlaSil
  5. Bu sene aylar o kadar hızlı geçti ki tutamadık. Bari Temmuz yavaş geçse :(

    YanıtlaSil
  6. bikaç gündür sessizdiin iyisin ama belliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      İnzivaya çekildim birazcık. ^-^ İyiyim, teşekkürler Deep. :)

      Sil
  7. Erken kalmayı ben de planlıyorum. Hiç yaramıyor bana çok uyumak. Bence de boşa geçen zaman çok kötü. İnsanda vicdan azabı yapıyor. O kadar çok sorumluluk varken üstelik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur,
      Erken kalkmaya gayret ettikçe bir zaman sonra insan otomatikleşiyor ve biyolojik saatimiz çalar saatten önce kalkmamız için bize sinyaller gönderiyor. ^-^
      Boşa geçen zaman beni de üzüyor. :')

      Sil
  8. İlkay,
    Bu yıl bir değişik geçiyor zaten. :)

    YanıtlaSil
  9. Temmuz pek güzel başlamadı umarım devamında güzel şeyler getirir :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER