20 Temmuz 2020 Pazartesi

SEVGİLİ DOST #43






Sevgili dost,
Uzun zamandır sana yazamıyorum. 
Bu yüzden kırgın olma bana. Kırgınlıkları sevmem bilirsin. Küs kalmaya hiç dayanamam hele ki karşımdaki değer verdiklerimden biriyse. Günlerin akışına kaptırdım kendimi. Her gün hızlı geçiyor ve geçen günü de hemen unutuyor bir diğerine başlıyorum. 


Sevgili dost,
Ruhunda bir yerlerde var olan ya da gizlenmiş o çocuksu yönünü kaybetme. 
İnsanı bir nebze de olsa yetişkinliğinden uzaklaştıran bu yönü bence. Onu koru, sev ve sakın kaybetme.


Sevgili dost,
Merhamet, sevgi, vicdan bunlar kalbin en ihtiyacı olan gıdaları.
Kalp beslenir mi diye soru sorma. 
Çünkü biz farkında olmadan birçok şeyle kalbimiz besleniyor. Bu şeyler iyi veya kötü olabiliyor. Sonrasında insanın kalbinde mevcut olan şeyler ruhunu etkiliyor. Buna göre de kalbi ve ruhu ya temiz kalıyor ya da günden güne kirlenip duruyor.


Sevgili dost,
Sen sen ol kalbini hep temiz tutmaya çalış. 
Günü kurtarmaya değil de yarını düşünerek hareket et.
İnsanları, doğayı ve diğer canlıları sev. 


Sevgili dost,
Görüşmeyeli çok uzun zaman oldu.
Sahi, sen nasılsın? 
Günlerin nasıl geçiyor?



9 yorum:

  1. İnsanın içini ısıtan bir yazı emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. pekiii oluur, ne güzel dilekleer. günler sıcakla, kitap, film, dizi ile filan geçiyo işte evdeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Günler çok sıcak. :') Virüsten dışarıya da rahatça çıkılmıyor.

      Sil
  3. hoşgeldin canım benim 😊❤ senin bu güzel yazılarını özlemişim 😊🌼senide tâbi 😊 yeniden hoşgeldin.... bende özledim bolgumu ve sizleri aynı günler geçiriyor işte 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizkaldım,
      Hoşbuldumm bu güzel karşılama için teşekkür ederim. *-*
      Huzurlu ve mutlu günler! ^-^

      Sil
  4. Şu sıralar iyi günlere ulaşmak ümidi ile yaşıyoruz. Terapi için teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cömert Bilge,
      Yorumunuz için ben teşekkür ederim. ^-^

      Sil
  5. İlkay,
    Böyle olumlu geri dönüşler almak beni de çok mutlu ediyor. Güzel düşüncelerin için teşekkürler. :)
    Hayat bir inişli bir çıkışlı. Hepimiz de olabiliyor öyle. Dilerim neşeli günler pek yakın olur senin için. ^-^

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER