22 Şubat 2016 Pazartesi

GÜNEY KORE'YE ULAŞAN PAKETİM




Bugün okula giderken yolda Subin'den mesaj geldi. Subin,benim Koreli arkadaşım.Bu yıl Türkiye'ye gelme ihtimali çok yüksek.İstanbul'a gelmesi için de ısrar etmiyor değilim *-*



İki ya da üç hafta öncesinde Subin için bir paket göndermiştim. Şu sıralarda paketimin ulaşmasını beklerken güzel haberi kendisinden mutluluk dolu bir mesajla almış oldum :)





Paketimi özetleyecek olursam; abur cuburlardan oluşan bir paketti.O kadar çok beğenmiş ki çok teşekkür etti ve mutlu olduğunu belirtti.Tabii beni de çok mutlu etti ^^





İki gün öncesinde de bir festivale gitmiş.Ve bana anime sevip sevmediğimi,izleyip izlemediğimi sormuştu.Bende ara sıra izlediğimi söylemiştim..Sonrasında  Kore'de anime festivali varmış. Subin'de oraya gideceğini söyledi ve sağolsun benimle yine çok güzel fotoğraflar paylaştı.Yani gitmesem de sanki oraya onunla gitmiş kadar oldum :3 İyi ki mektup arkadaşlarım var!! ^-^


11 yorum:

  1. çok güzel bir şey, heyecan verici, ne güzel arkadaşlığınız var :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle kültür paylaşımında bulunmanız çok güzel bir hareket :)

    YanıtlaSil
  3. Nereden konuşuyorsunuz acaba? *-* Hi penpal'dekiler biraz sert diyorlar.. Ben hala cesaret edemedim o yüzden :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi-penpal da tanışmıştık sonrasında Line üzerinden konuştuk.Evet,hi-penpal da olanlar biraz katı yaklaşıyorlar.Çünkü sadece hediyeleşmek isteyenler mesaj atıp hediyeleşip,konuşmuyorlarmış daha da.Bunu bana koreli arkadaşım demişti. Biz de hemen hediyeleşmeye karar vermemiştik,konuşuyorduk aradan iki üç ay geçmişti,ilk koreli arkadaşım bana hediyeleşme teklifinde bulunmuştu.Bunun dışında Penpal diye bir yer var,ordan arkadaşım olmadı hiç ama hediyeleşenlerin olduğunu duymuştum,umarım en kısa zamanda bulursun iyi bir arkadaş^^

      Sil
  4. heeeey son yazıma baksana amaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Ne kadar güzel bir şey, kilometrelerce uzakta bir mektup arkadaşının olması. Tebrik ederim. Abur cuburlarda da harika seçimler yapmışsın zaten, beğenmemesi mümkün değildi bence.
    Deeptone senin varlığından bizlere haberdar etti, ne de güzel oldu. Takibime aldım hemen. Eğer ilgini çekerse benim bloğuma da beklerim canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Güzel düşüncen için teşekkür ederim.Mektup arkadaşlarım benim için çok kıymetliler ^-^
      Blogumu beğendiyseniz ne mutlu :) Bloguna bakacağım inşallah,haberdar ettiğin için teşekkür ederim ^^

      Sil
  6. penpaland.com u tavsiye ediyorum , buradan kendinize pratik yapmak için bir dil arkadasi edinebilirsiniz.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER