13 Şubat 2016 Cumartesi

HOWL'S MOVING CASTLE


Herkese merhabalar!^-^

Bugün Hayao Miyazaki'nin yine bir unutulmaz eserini sizlere tanıtmak ve aynı zamanda izlemediyseniz önermek istiyorum.Benim gibi büyü,fantastik,macera üçlüsünü bir arada barındıran filmleri seviyorsanız buna bir göz atın derim ;)

Konusu ise şöyle:


Sophie üç kız kardeşin en büyüğü olmak gibi kara bir talihe sahiptir,öyle ki kısmetini aramak için evinden bile ayrılamamaktadır. Annesinin zenginler için tasarladığı şapka mağazasında gün boyu çalışmaktadır.Şapka tasarımı yapmaktadır.



Birgün farkında olmadan Çöl Cadısı'nın hiddetini üstüne çektiğinde,korkunç bir büyünün etkisi altında kalır,dış görünüş olarak yaşlı birisine dönüşür.



Bu berbat durumdan kurtulmasının tek yolu,tepelerde durmadan hareket eden bir şatodan,Büyücü Howl'la başa çıkmaya,bir ateş ciniyle pazarlık yapmaya ve çöl cadısıyla karşı karşıya gelmeye mecbur kalacaktır. 



Bu macera sırasında Howl ve Sophie bilinmeyen ve olağanüstü yanlarını keşfedeceklerdir. 




**İYİ SEYİRLER** :)





10 yorum:

  1. Film kendi ayrı güzeldi ama görsel harikalığını hayranlıkla seyretmiştim. Tekrar izlesem hiç sıkılmam sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel ve unutulmazdı,sana katılıyorum betül :) Studio Ghibli'den çıkan her filmi tekrar tekrar izleyesim geliyor^^

      Sil
  2. O kadar güzel animeler var ki hangisini izlesem kararsızlığını yaşıyorum çoğu zaman :D Bu da çok güzel görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten hepsi güzeller. Bunu izlemeni kesinlikle öneririm^^

      Sil
  3. Miyazaki izlemeden geçilmez ^^ Kısa zamanda izlemek istiyorum '.'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş bir vaktin olursa oraya Howl's moving castle'i sığdır İremcim,hiç pişman olmayacaksın ^-^ Keyifli seyirler şimdiden :)

      Sil
  4. Çocuklarla izleye izleye ben de alistim bu filmlere :)

    YanıtlaSil
  5. Bir anime sever olarak bunu televizyonda izlemiştim. Gerçekten güzel bir hayal ürünü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın Sophie olup yaşadığı maceraları yaşayası geliyor ^^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER