4 Şubat 2016 Perşembe

KOMŞUM TOTORO

 


Totoro'yu izlemenin yaşı olmasın bence.


Miyazaki her filminde olduğu gibi bu filmini de her yaştan insana hitap edecek şekilde yapmış. Nasıl ki çok güzel bir yemek tattığınızda tadı damağınızda kalır ya,işte Miyazaki'nin eserlerini de izlediğinizde aklınıza işleyecek. Başka bir filmini izlemek için parmaklarınızı klavyenize götürüp aramaya koyulacaksınız.





Ben her izleyişimde keyifle izliyorum Totoro'yu. İki kız kardeşin yeni bir yere taşınmalarıyla, gizemli ormanın içinde yaşayan totoro ve onun yavrularıyla tanışmasını işleyen bir film.


Komşum Totoro'daki; karşılıksız sevgi,iyilik,yardımseverlik günümüzdeki  insanların unuttuğu,yoksun olduğu bir şey.



Eğer benim gibi büyülü,gizemli ve sevimli animasyon filmlerini seviyorsanız Komşum Totoro'yu izleyin. Belki de defalarca izlemek istediğiniz bir film olabilir.




6 yorum:

  1. Hayao Miyazaki'nin elinin değdiği her yapım olağanüstü olduğu için eminim bu da bir harikadır. adını çok duymuştum aslında bilmem neden dahaca izlemedim ilk fırsatta izlerim umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit bulduğunuzda izlerin derim:) üşenmeden tekrar tekrar izlediğim animasyon filmlerinden biri ^-^

      Sil
  2. Nasil severek izliyoruz çocuklarla... defalarca izlesem bikmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel:) Bütün Miyazaki eserleri defalarca izlenmeye değer :)

      Sil
  3. bu benim en sevdiğim yaaaaa totoroooooooo.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER