21 Şubat 2016 Pazar

#MİM2: SEN KİMSİN ?

             

Bir pazar gününden merhaba ^^

Bugün her zamanki gibi takip ettiğim bloggerların paylaştıkları yazıları okurken dikkatimi çeken  Yağmur Tozu Blog'unun sahibesi Esmanur'un  yazısı ile karşılaştım. Kendisi çok güzel bir mim hazırlamış. Ellerine sağlık ^-^

 Bu mim kendinizin  kim olduğu ile ilgili olacak.O halde bakalım Birpembesever kimdir? :)


İsmim Tuğçe, 21 yaşındayım ve üniversite 3.sınıf öğrencisiyim.Bir an önce mezun olmayı dört gözle bekliyorum*-* Çocuk Gelişimi okuyorum.Okuduğum bölümü çok seviyorum.Çocuklarla anlaşabildiğimi ve onların dilini anladığımı düşünüyorum.




Galatasaraylıyım. Ama ilk 11 i sorarsanız buna cevap veremem-.- Blogumun adından da anlaşıldığı gibi en sevdiğim renk pembe :) Koyu bir Hello Kitty severim^^ 





Duygularımı içimde saklayan biri değilim. Sevincimi ya da üzüntümü yakınlarımla paylaşırım. Paylaşmayı seven biriyim. Bir haksızlık karşısında sessiz kalamam.Bu bana ya da başka birine yapıldığında da geçerli. O yüzden birazcık hazır cevap biriyim,birazcık ama ^^






Kararlıyım.Bir şeyi kafama koymuşsam onu yaparım.Başladığım işi yarım bırakmayı sevmem. Her zaman gülümsemeyi seven biriyim.Çevremdeki insanları da güldürmeyi severim.


Basketbol maçlarını izlemekten keyif alırım. Kedileri çok severim.

Toplu taşıma araçlarında yüksek seste müzik dinleyenlerden,sakız çiğneyenlerden ve kaldırım ortasında dikili taş gibi duranlardan hiç haz etmem.-.-




Etrafımdaki insanlardan tavsiyeler almayı severim.Bu benim hayatımdaki altın kurallarımdan bir tanesidir.


Eğer bu yazıyı okuyorsan mimlendin! ^-^

Birpembesever'den mutlu pazarlar












2 yorum:

  1. Güzel bir mim olmuş:) Takipteyim senide beklerim :D
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER