1 Şubat 2016 Pazartesi

ŞUBATIN İLK GÜNÜ



Çok rüzgarlı bir günden merhabalar!! 2016'nın ilk ayı ocak geldi derken bitti blle. Şubat ayının  gelmesine sevinirken tatilimin ışık hızında geçtiği gerçeğini de göz ardı edemem.-.-


Okulumun tekrar başlamasıyla gelsin sunumlar,ödevler,staj. Arkadaşlar, orta öğretimin üçü,lisenin üçü ve üniversite hayatı içinde üçüncü sınıf zor derler. Evett buna kesinlikle katılıyorum.



Bu yüzden geçen dönem için kırmızı ajandama yazdığım yapmak istediklerimin çoğunu gerçekleştiremediğimi fark ettim. Bu yaza kadar gerçekleştireceğim diye umuyorum inşallah, en azından birazını ^-^


Bu arada sizinde bir yapılacaklar listeniz var mı? Bence çok geçmeden yapın. Mesela bugün şubatın ilk günü değil mi, siz de bu gün bir defter, ajanda veya bir kağıt parçası alarak aklınıza gelebilecek her şeyi, en imkansız diyeceklerinizi bile yazın o listenize.Şahsen ben öyle yapıyorum. İmkansız bile gözükse bir gün gerçekleşeceği umudunu hep aklımda,kalbimde,dualarımda tutuyorum.



Herkese yeni haftanın ve yeni ayın ilk gününden keyifli bir gün diliyorum..



12 yorum:

  1. Yapılacaklar listesindekilerin çoğu hala beklemede benim için fakat onları planlamak bile güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anlık benimkiler de öyle, onları planlamanın güzel olması kısmına size katılıyorum :)

      Sil
  2. ajanda tutmaya hep özenmiş ancak hiç becerememişimdir mutlu bir ay dan sonra mutlu ve sağlık dolu bir yıl diliyorum :) umarım senen ve sınavların guzel geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Merhabalar ! Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :) En son o gifi yeriiiiim ^^

    YanıtlaSil
  4. gif'in sevimliliği suratını sıka sıka sevesim geldi :D dilediklerinizin hepsi bu ay uygulanmış olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedileri çok seven biri olarak aynı şeyi düşünmedim değil :)
      Vaktim olduğunca hepsini kısa sürede gerçekleştirmek istiyorum. Teşekkür ederim ^-^

      Sil
  5. ayy sana çok çok başarılar amaaa :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER