18 Mayıs 2019 Cumartesi

MY ABSOLUTE BOYFRIEND




my absolute boyfriend konusu


My Absolute Boyfriend, şimdilerde çıkan tatlı bir Kore dizisi.
Romantik komedi ve fantastik türde. Üstelik 40 bölümden oluşuyor, her bölüm yarım saat sürüyor.

Dizideki kadın karakter, özel efektler yapan makyaj sanatçısıdır. Ona, babasından miras kalan bu işi iyi bir şekilde yapmayı sürdürmektedir. Erkek arkadaşı ise ülke çapında tanınan, kariyer merdivenlerini yavaş yavaş tırmanan bir oyuncuyu canlandırır. Bu ikili aralarındaki ilişkiyi zamanla yürütemez hala gelir ve bitirme kararı alırlar.

Dizideki diğer erkek karakter de insan görünümlü android programlı bir robottur. İnsanlara sevgi vermek ve onları mutlu etmek dışında herhangi bir amacı olmadan gerçek insanların arasına gönderilir. 

Kadın karakterle yolları kesişir ve robot ilk olarak bu kızla karşılaştığı için bir hafta sürecek olan görevini tamamlamak zorunda kalır. Böylelikle ikili arasında tatlı atışmalar başlar. Robot, başrol kadın oyuncuya bulamadığı gerçek sevgiyi vermeyi amaçlar. 


16 yorum:

  1. ilginç bir konusu varmış. öneriniz için teşekkürler. izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  2. Blog yazarları doğu asya dizilerini çok seviyor sanırım çünkü çok karşılaştım .

    YanıtlaSil
  3. Başrol kızı tanımam ama bu iki oğlancığa bayılırım :D fakat 40 bölüm ne ya , sanki tarihi dizi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tanımıyorumm. :)
      Bölümler çabuk bitiyor ama. ^-^

      Sil
  4. Sırada olan izlenecek dizilerime ekledim, güzel görünüyor.. :)

    YanıtlaSil
  5. Hanidir kore dizisi izlemiyordum güzel oldu bu yazı! ;) izleyeceğim!

    YanıtlaSil
  6. Ay izliyorum bunu ama pek sarmadı beni 😔

    YanıtlaSil
  7. Acaba sonunda adam insan oluyormuş sadece 36 ya kadar vrda ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zynp a.,
      40 bölümlük bir diziymiş, acaba baktığınız siteden kaynaklı olabilir mi bölüm sayısı?
      Sonunu hatırlamıyorum ne yazık ki. :')

      Sil

 

BİRPEMBESEVER