20 Mayıs 2019 Pazartesi

ÜSKÜDAR’DA İFTAR




Üsküdarda iftar

Her ne kadar günlerden pazartesi olsa da dünü yazmak istedim.

Günlerden pazar..
Eve dizlerim ağrımış gelsem de hiç sorun değil çünkü mutlu bir akşam geçirdim.
İftara davetliydim. Eski çalıştığım iş yerinden tanıştığım bir arkadaşımızın evinde iftara davetliydik. 
İftar öncesinde arkadaşımla biraz dolaştık. Bugün hava o kadar sıcaktı ki.. Yaz yüzünü yavaş yavaş gösteriyor sanırım. 🌞

İkea’ya gittik. Buraya her gidişimde şirin ev eşyalarının arasında kayboluyorum. Her ne kadar kalabalık olsa da evin her köşesine uygun çok güzel eşyalar var. Bir şey almadan çıksam da burada dolaşmayı seviyorum. 

İftar saati yaklaşınca Üsküdar’a doğru yola koyulduk. Bugün toplu taşıma araçları ücretsiz olduğundan dışarısı iki kat daha fazla kalabalıktı. Üsküdar’a vardık. Birkaç eksik şeyleri aldık ve arkadaşımızın evine yürümeye başladık. Üsküdar’ın dar ve yokuşlu sokakları bile bambaşka kokuyor. Eski ve mütevazı binalar komşuluk değerinin bitmediğini hatırlatıyor bana.

İftarımızı yaptık. Ardından tatlılarımızla ve çayımızla bol neşeli sohbetimizle günü bitirdik. 


12 yorum:

  1. İftardan sonra çay vazgeçirmezimizdir.
    Günü anlatan yazıları çok severim .

    Beyaz yakalı blogger de günü anlatan bir yazı paylaşmıtı onuda severek okudum

    YanıtlaSil
  2. Tatlılar ne güzel duruyor öyle :)) Afiyet olsun :))

    YanıtlaSil
  3. Üsküdar'da iftar Eminim çok güzeldir Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. tatlı günmüş yaaa :) geçmiş olsun ayrıcaa :) ay o izmir bombası mııı :)

    YanıtlaSil
  5. İftar sonrası çay çekirdek candır. Kalabalık iftar sofraları da en sevdiğim :)

    YanıtlaSil
  6. ikea'yı ben de çok sevyorum ya. aynen ben de kayboluyorum o tatlış eşyaların arasında :D

    o tatlılar bomba mı acaba? :D

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER