28 Mayıs 2019 Salı

ÇOK SICAK BİR GÜN









Bugün mektup arkadaşlarımın ikisine mektuplarını gönderdim. 

Öğleden önce havada bir şey yokken öğleden sonra hava aşırı sıcak ve nemli oldu. Bu durum da haliyle beni etkiledi. Bir ara vantilatör eşliğinde ders yapıyordum. Çok nemli ve sıcak bir gündü.  

Neyse ki bugün diğer günlere göre çok hızlı geçti. 
Ve bugün beni mutlu eden bir şey oldu iş yerimde. Yeni iş yerimde çalışalı bir ay oldu çoktan. Öğrencilere, velilere, ortama alışma sürecim hala devam ediyorken dersten çıktıktan sonra öğrencimi almaya gelen annesinden beni mutlu edecek o çok güzel cümleleri duymak duygulandırdı beni. ''Tuğçe Hocam siz oğluma çok iyi geldiniz, sizin sayenizde kitap okumayı da sever olduk.'' demesiyle yüzümde bir tebessüm öğrencime bakarken buldum kendimi. Onun yüzündeki masum gülümsemeyi görmek beni ne kadar çok mutlu etti tarifi imkansız..

İnsanın hayatına giren her insan, yine onun hayatında bir iz bırakıyor elbette.
Bende de iz bırakanlar en çok öğrencilerim. 

Şimdi buzlu latte yapıp kitap okuyacağım.
Huzurlu geceler şimdiden sevgili okur!











5 yorum:

 

BİRPEMBESEVER