28 Mayıs 2019 Salı

İYİ Kİ BLOGUM VAR










İyi ki blogum var ve iyi ki blog yazıyorum diyorum çoğu kez.
Blog dünyasına 2015'in Aralık ayında katılmıştım. Blog açıp yazmak fikri kız kardeşimden gelmiş olup beni buraya kadar o teşvik etmişti.

O zamanlar çok sık kartpostallaşır ve mektuplaşırdım. 
Amacım blogumda bunları paylaşmakken zamanla kendi fikirlerimi oluşturup yazılarım için içerik oluşturmaya başladım. Bir bakıma zamanla kendiliğinden oluşuverdi bu kısmı.

Ancak o zamanlar çok da düzenli bir blogger olduğum söylenemezdi. Okul hayatındaki yorucu günler en büyük etkenlerden biri olabilirdi. Fakat şu anki düşüncelerim olsaydı bunun arkasına sığınmayıp bloguma şimdi olduğu gibi yine vakit ayırmak isterdim.

İlk blog yazdığımda çevremdeki her insana söylemiyordum bunu. Bir de  ''Kim benim yazılarımı okuyacak ki? '' düşüncesi vardı aklımın bir köşesinde.
Ama yıllar geçince öyle olmadığını da anladım. Sadece biraz zamana ihtiyacı oluyormuş insanın. Bunu da öğrenmiş oldum.

Ve blogum sayesinde bir sürü güzel insanlar tanıdım. Başka hiçbir sosyal medyada görmediğim samimiyeti, sevgiyi, gerçek ilgiyi hissettim burada. 
Ben,
birpembesever,
 gerçek hayatta nasılsam işte burada da öyle olmaya gayret ediyorum.
Blogum, bana destek olan insanlar, blogumdaki yol arkadaşlarım iyi ki varlar!

13 yorum:

  1. Ben yeniyim ve destek oldunuz teşekkür eder .ve iyiki varsın diyorum .
    Ayrıca
    Fotoğraf çok güzel trakya civarı mi acaba

    YanıtlaSil
  2. Sende iyi ki varsın tatlım. Hep buralarda kal :)

    YanıtlaSil
  3. blog dünyası gerçekten farklı,keşke daha çok zaman ayırabilsem bende buraya:))

    YanıtlaSil
  4. ayyyyy evet eveeet sen mutluluk kaynaklarımızdansın kiiii :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER