9 Mayıs 2019 Perşembe

HER PRIVATE LIFE




her private life


Her Private Life, Güney Kore dizisi.
Tatlı, sempatik bir romantik komedi dizisi. 
Başrolde oynayan kadın bir sanat müzesinde küratör olarak çalışmaktadır. Yani çalışıyor olduğu sanat müzesinde sergiler düzenliyor. İş hayatı dışında da kendi kimliğini gizleyerek hayranı olduğu idolün fotoğraflarını çeker. Bu çektiği resimleri açmış olduğu bir websitede diğer fanlarla buluşturur. Kısacası bir fangirl'dür.

İş hayatında düzenli,disiplinli çalışan ve küratör olan kadın karakter iş yaşamı dışında ise hayranı olduğu idolün aktivitelerine katılır. Çalıştığı müzeye yeni bir müdür gelir. Ve bu müdür ile küratör kadın arasında romantik komedi tadında olaylar yaşanacaktır. 

Yeni müdür istemeden, işinde sergi düzenleyiciliği yapan ancak iş hayatı dışında da gizlice fan sitesi yöneticiliği yapan bu kadının özel yaşantısına dahil olur.

Dizi 16 bölümden oluşuyor. Ara ara komik repliklere de yer verilmesi akıcı ve hoş kılmış.

10 yorum:

  1. Koreden devam diyorsun:) tuğçe senden o kadar çok film ve dizi aldım ki. Ne ara hangisini izleyeceğim bilmiyorum. Bir ara listemi sana atayım en azından en iyilerini seçelim onlardan başlayayım bari:)

    YanıtlaSil
  2. Benim pek ilgimi çekmiyor ama kardeşime tavsiye edebilirim, Kore’yle ilgili her şeyi seviyor :)

    YanıtlaSil
  3. Kore dizilerine tekrardan başlamayı düşünüyorum.. Bir ara bende aşırı derecede izliyordum.. :)) Bu dizinin konusuda güzel ki başrolleri severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar ben de yoğunlukla Kore gidiyorum. Oluyor bazen öyle. :)

      Sil
  4. Tuğçe bir tane bile kore dizisi izleyemedim ya :)

    YanıtlaSil
  5. Bu diziyi görmüştüm ama emin olamamıştım, sen beğendiğine göre artık tatilde izleyebilirim :))

    YanıtlaSil
  6. oo izlicem tımıms :) yeni diziii görüyoduuum :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER