1 Mayıs 2019 Çarşamba

HAYAO MİYAZAKİ | ANİME FİLMLER LİSTESİ





hayao miyazaki


Mayısın ilk gününden merhaba sevgili okur! 🌺
Japon anime filmlerine başlarken ilk izlediğim filmlerden biri Miyazaki'nin Yürüyen Şato'su olmuştu.
Filmin öncelikle kitabını okuyup daha sonra araştırınca bir filmi olduğunu görmüştüm. Ve daha sonra defalarca izlediğim filmler listesine böylelikle girmiş oldu.

Hayao Miyazaki, Studio Ghibli adlı animasyon stüdyosunun kurucusudur. Onun birbirinden güzel filmleri işte buradan çıkmakta. 50 yılı aşkın bir süredir animeler ve mangalar yapıyor. Hatta kendi elleriyle karakterleri çizdiği dahi oluyor.

Miyazaki'nin filmlerini izlerken film, genellikle beni içine çekmeyi başarır. Kendimi karakterlerle özdeşleştiririm. Onların bakış açıları ile bakar o hayal dünyasının içinde bulurum kendimi.

Çoğu zamanda acaba nereden aklına geliyor böyle animeler yapmak diye düşünür dururum. Tabii bu düşünceler film bittikten sonra olur kendiliğinden. Çünkü gerçekten de hayal gücü sınırsız bir usta. Bu da filmlerine yansıyor. Her filminde ayrı bir mesaj veriyor izleyiciye. Ve kendini defalarca sıkılmadan izlettiriyor. 

Ben de severek izlediğim Miyazaki'nin anime filmlerinin burada liste halinde paylaşmak istiyorum. Filmlerin üzerine tıklayıp film hakkında bilgi alabilirsiniz. Keyifli seyirler şimdiden! 😊





























15 yorum:

  1. Miyazaki den ilk ruhların kaçışını izlemiştim , çocuktum ve o dönem aşırı korkmuştum , çünkü benim kabuslarımla birebir bir dünyaydı onun animeleri , halende ruhların kaçışı çok ürkünç geliyor :D ama tabi ki miyazaki candır , o çizimleri görünce kafayı yiyorum ya muhteşem ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sen en ürkütücü olandan başlamışsınn. :)
      Evet kesinlikle çizimler, görüntüler,sesler harika. *-*

      Sil
  2. Ben de ilk Yürüyen Şato'yu izlemiştim. 😁 Ben de izlediğim bütün Miyazaki animelerini seviyorum. Ki sevmemek mümkün değil. 😁🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baya izledim Yürüyen Şato'yu. İnsan sıkılmıyor bir de bu adamın filmlerini izlerken. :)

      Sil
  3. Marnie Ordayaken çoook sevdiğim bir anime. Listende gördügüme sevindim:)

    YanıtlaSil
  4. oleeeey evet de mi yaaa nası bi hayal gücü var bu amcadaaa :) hepsini izliyom ben de sıraylaaa, kiki hatırlamadım bi bakıyim veee totoroooo en sevdiğiiiim yaaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsini izlemişim. Yürüyen şatonun kitabını da okudum. Gerçi çocuk kitabı diye geçiyor ama ben de içimdeki çocuğu yaşatmak için savaşıyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Hakkını veriyor adam animelerinin. :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir liste :) ruhların kaçışını izledim bir tek küçükken izlemiştim ben de çok sevmiştim animeleri de severim zaten hep geri kalanı da izlemek istiyorum biran önce :D

    YanıtlaSil
  8. animeleri severim :) Howl'un yürüyen şatosu kalp ben :D Hayao'nun hayal gücünü ben de hep düşünürüm.

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER