30 Nisan 2019 Salı

NİSANIN SON GÜNÜ












Bugün sadece bana mı uzun geldi,bilmiyorum.
Saatler geçmek bilmedi,gün gözümde uzadıkça uzadı.
Şu sıralar biraz düşüncelerle doluyum. Çok fazla düşünceler.
Bir defter mi tutsam diyorum kendi kendime. İçine, aklımda yer alan zihnimi kurcalayan düşünce kırıntılarını yazasım var.


Düşünceler..
Bazen insanı mutlu etse de bazen de yoruyor. 
Çok fazla da düşünmemek gerekiyor. İleriye bakmak. ''Bundan sonrasında neler yapmalıyım?'' fikrine odaklanmak gerekiyor. Tabii bunu da her zaman yapamıyor insan. İlla geçmiş önümüze bir şekilde bir yerlerde ortaya çıkıyor. Hatırlatıyor kendini. 


Nisanın son günü. 
Ve ben, nisan da ne çabuk bitti gitti diyorum yine. 
Tıpkı mart ayı için düşündüklerim gibi.
Evet nisan da bitti ve veda ediyor bize. 
Yerini mayıs ayına bırakıyor. 
Dilerim güzel,verimli,mutlu bir ay olur.
Huzurlu geceler sevgili okur!

8 yorum:

  1. Bu sabah ki nisan yazimda ki dusuncelerimiz ayni.Bende cok dusunuyorum ve birdeylere baslamak istiyorum.
    Yeni ay mutluluk getirsin.

    YanıtlaSil
  2. Evet nisan bana da çok çabuk geçti. Hayırlısı olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. ayyy düşünmek bitmez hiiiiç ayyyyy defter bayılırıım tut tabii yaz tabiiiii arada bize de sun bişileer :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER