Çok koşuşturmacalı bir günden merhaba sevgili okur.
Bugün o kadar çok yürüdüm ki...
İstanbul'un sokakları gözlerimde büyüdü bir ara.
Dün şarj cihazım bozuldu. Sabah telefonumu şarjdan çıkardığımda şarj başlığımın iki ucundan biri prizden yamulmuş bir şekilde çıktı. Tabii şaşkınlık içerisinde bir elimdeki başlığa bir de yamulan kısmına baktım. Neyse dedim en kötü garantisi var hala veririm değiştirirler.
Bugün servisi aradım. Rica ediyorum şu teknik servislere daha ılımlı, sakin insanları koysunlar. Çağrı merkezinden telefonumu cevaplayan bir kadındı. Kadına problemimi anlattım. Telefonumun hala garantisinin olduğunu belirttim. Şarj başlığımın iki ucundan birinin şarjdan çektiğimde yamuk bir şekilde çıktığını belirttim. Çağrı merkezindeki kadın garanti kapsamında olsa bile sizden kaynaklıdır dedi. Tabii ben şaşırdım. Görmeden nasıl böyle bir sonuca varabiliyor? Herhalde Hulk olmam gerek o gücü kuvveti uygulayıp başlıktaki demiri bükebilmem için.
Velhasıl, sorunun bir kısmını hallettik. Randevu aldık şarj aletini teslim etmek için. Telefonlarımın hep bir şarj, şarj aleti ya da soket sorunları oldu. Temiz kullanmama rağmen akıllı denilen bu telefonlar pek bir akılsız.
Şarj aletleri onlardan da akılsız :))
YanıtlaSilAh kesinlikle öylee😪
SilÇok geçmiş olsun kuzum...
YanıtlaSilmaalesef benim de hep sorunum şu şarj aletleri oldu. Şuanda 1.5 yıllık telefonun 2 şarjı...
Teşekkür ederimm🌸
SilBilerek böyle üretim yapıyorlar ki daha çok alalım 😪
Ama sendendir Tuğçe onlardan iyi mi bileceksin. Onlar kripto gözlere sahipler ya.
YanıtlaSilKullanıcı mağdur diye bir şey yok. -,-
Silgeçmiş olsun yaa :)
YanıtlaSilBu aralar hep bir şeyler çıkıyor. Hadi hayırlısı. :')
SilMaalesef bende çok sorun yaşıyorum telefonumu aldığımdan beri o kadar çok değiştirdim ki artık hiç bir şey dayanıklı değil hemen bozulmaya yıpranmaya meyilli.
YanıtlaSilYenisini alalım diye böyle yapılıyor sanırım..
Sil