12 Nisan 2019 Cuma

SEVGİLİ DOST #18






sevgili dost


Sevgili dost,
Bir güne yetmiyor yirmi dört saat..
Bir dilek listesi yapmak istiyorum. 
Saatlere, günlere, aylara sığabilecek bir liste.


Sevgili dost,
Yazmayı çok seviyorum. 
Hatta bir şeyler çizmeyi de ekleyebilirsin yanına.
Kendimi, deftersiz kalemsiz düşünemiyorum. 

Sevgili dost,
Yağmur sonrası meydana çıkan toprak kokusunu seviyorum.
Ve yağmur sesini...
İnsanı derin düşüncelere daldırmasını, hayallerin hatta umutların her bir yağmur damlasıyla yeryüzüne düşmesini izlemeyi seviyorum.

Sevgili dost,
''İnsanların tüm mutsuzluğunun açık konuşmamalarından kaynaklandığını anladım. O zaman doğru yolda olmak için açık konuşmak ve açık açık davranmayı seçtim.'' , diyor okuduğum bir kitapta yazar. 

Sevgili dost,
Yıldız ve toprak kokulu bir gece diliyorum sana.




6 yorum:

 

BİRPEMBESEVER