28 Nisan 2019 Pazar

BAHAR MİMİ | MİM




BAHAR MİMİ


Çiçek kokulu bir mim.
Bahar Mimi.
Sevgili arkadaşım Efsunvari yaptığı mimde bana da yer vererek soruları cevaplamamı istemiş.
Sorular çok keyifli. Baharın renkleri ile dolup taşıyor.
Gelsin sorular! 


1. Bahar bir insan olsaydı onula aranız nasıl olurdu?

Çok iyi arkadaşlar olurduk. Beraber kırlardan çiçekler toplar, taçlar yapar, çimlere uzanır masmavi gökyüzünü izlerken bulutlara bakıp hayaller kurar, çiçeklerin üzerinde toplaşan kelebekleri takip ederdik. 


2. Şu ana kadar yaşadığınız hayatın bahar kısmı hangi döneminiz? O dönemde neler yaşadınız?

Sanırım en çok çocukluk zamanlarım. Hep oyunlar oynayıp gülüp eğlendiğim o anlar. Ama insan, her yaşını her anını bahar gibi yapmaya gayret etmeli. Bu yüzden tek bir döneme sığdırmamalı hayatında baharı.


3. Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz?

Nedense bu soruyu ilk okuduğumda aklıma ilk önce Sadoka ve Kağıttan Bin Turna Kuşu geldi. Kitabın içinde hem hüzün hem umutlar ve hem de hayaller var. Baharı anımsatan bir kitap bana göre. Bu yüzden bunu önerirdim.


4. Size baharı anımsatan insanlar var mı çevreniz de? Varsa kimler?

Beni mutlu eden, güldüren ve yanlarında huzurlu hissettiğim tüm insanlar.


5. Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu?

Elbette çiçekler olurdu. Çiçeksiz bir yaşam düşünemiyorum.


6.Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misin? Yoksa  kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı mı tercih edersin?

Kendim mücadele etmeyi tercih ederdim. 


7. Baharda gitmek istediğiniz coğrafya?

Huzurlu, mutlu, neşeli olabileceğim her yer.


Mimlendin!

Sakura Mevsimi

Çok Bulutlu

Beyda'nın Kitaplığı

Saliha Nur Turhan

Ve yapmayan herkes.











15 yorum:

  1. Tatlım güzel cevaplar. Mimlediğin için çok teşekkürler. Bende yapmıştım bu mimi:)

    YanıtlaSil
  2. soruları ilginç ve ilgi çekici bir mim olmuş,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. İkinci sorunun cevabı öyle güzel, öyle düşündürücü ki.. Pek keyif aldım okumaktan :)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim tam sana yakışan yanıtlar. bahar da sana çok yakışıyor ki zaten :)

    YanıtlaSil
  5. Çiçeksiz bir yaşam bende düşünemiyorum ^^
    Tişikkir ederim mim için de , ilk fırsatta yapıcam inşallah ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekler, en sevdiğimiizz. :) Merakla bekliyorum. ^-^

      Sil
  6. Eveeett bu mimin sorularını ben hazırlamıştım :)) Ve de geç de olsa bu cevapları okumak hoş oldu :) Ben pembeyi pek severim. Pembe sevenleri de severim muhakkak. Bu vesileyle bloğunuzu da takibe almış olurum pc yi açınca ilk fırsatta o vakit ;) Şimdi de yeni bir mim hazırladım ayrıca. Eski Ramazanlar mimi, gelip alabilirsiniz :) Cevaplarsanız okumayı çok isterim haber verin olur mu ;) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimin gerçek sahibi ile tanışmak ne güzel, çok memnun oldum. :)
      Pembe ne güzel renktir. Tam bir bahar rengi ^-^
      Blogunda baktım mime ben de yapacağım en kısa zamanda inşallah,kucak dolusu sevgiler! *-*

      Sil
  7. Ne güzel bir mim olmuş. Mim için de teşekkür ederim canım fırsat bulunca yapacağım :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER