14 Nisan 2019 Pazar

GÜZEL BİR PAZAR GÜNÜ ve LIKE FESTİVAL







Üsküdar



Güne  bugün gök gürültüsü ve dolu yağışı ile uyanarak merhaba dedim sevgili okur. Bugün günlerden pazar.
Eski çalıştığım iş yerimden bir arkadaşımla buluştuk. En son iki ay öncesinde görüşmüştük. Sabaha güzel bir kahvaltıyla başladık. Tabii hoş sohbetimiz de çaylarımıza eşlik etti. 

Ardından kahvelerimizi içtik. 
Hayatımda bir ilki gerçekleştirerek çilek aromalı kahve denedim. Tadı çok güzeldi. Tekrar içebilirim.🍓🙈



Daha sonra arkadaşım Sirkeci Garı'nda bir festivalin olduğundan bahsetti. Neden olmasın, haydi oraya da uğrayalım dedik ve yola koyulduk. 


like festival


Şanslıymışız ki festivalin son günüymüş bugün. 
Instagramdaki butikler, takı tasarlayan markalar, baskı ürünleri satan satıcılar, bitki satanlar hep oradaydılar. 
Festival yeri tıka basa doluydu. Son günün olmasından dolayı mı bilmem ama bazı stantların önüne geçip ürünlere bakmak için beklediğimiz bile oldu. İşte festivalden kareler.










Muhabbete doyamadığımız bir pazar günüydü. 
Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadık. 
Muhabbetine ve samimiyetine doyamadığım insanları seviyorum.💜
Şimdiden mutlu ve huzurlu haftalar sevgili okur!









12 yorum:

  1. İstanbul'un bir güzel yanı daha, harika etkinlikler. Allah'ım bana da nasip et aminnn. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet, güzel etkinlikler oluyor. İnşallah sen de gidersin bir gün. ^-^

      Sil
  2. çilekli pikuuuu denerims :) festival duymadıydım iyimiş yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son gün öğrendim festivalii,tıklım tıklımdı. :)

      Sil
  3. Kolye uçları mükkemmel görünüyorlar ya :D

    YanıtlaSil
  4. Bu festivale giderim diye düşünmüştüm ama tarihleri kaçırmışım tüh :D Hava bugünlerde hep yağmurlu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki sefere gidersin inşallah. :)
      Ya evet bir gelmedi bahar. :')

      Sil
  5. Çilekliii mi ^^ bir kere lavantalı ve güllü kahve içmiştim , lavantalı içilebilirdi ama güllü sevemedim , çileklisi yeni hedefim ^^
    Like fest hep kalabalık oluyor , öğleden önce gidince rahat oluyor genelde :D bu sefer ben gidemedim ama geçen seferkilerle aynı şeyler vardı galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lavantalı da mı varmışş. o.o Ben de bunu denerim artık bir gün. :)

      Sil
  6. İstanbul'a geldiğimden beri likefest'ten tesadüfen haberim oldu ve her festivalde gittim fakat bu seferkinden haberim olmamış, birazcık üzüldüm, keşke gidebilseymişim ben de. Çok seviyorum böyle etkinlikleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk gidişim olduu. Belki bir gün birlikte gideriz istersen hihihi^-^

      Sil

 

BİRPEMBESEVER